Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi suosii vain toista lapsenlastaan, onko oikein?

Vierailija
26.12.2005 |

Jouluna oli taas järkyttävää katseltavaa kun anopillani on kaksi lastenlasta, jotka ovat ihan saman ikäisiä ja anoppi oli koko ajan vain sen toisen lapsen kanssa, koska tämän lapsen äiti on niin laiska ettei jaksa takapuoltaan nostaa. Niinkö sitä pitää toimia, että saa anopin tykkäämään sitten ehkä joskus omistakin lapsistani, kun jätän heidät heitteille, itkemään yksin jonnekin ja odotan että anopin sääli iskee??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. toinen sai ison kasan kalliita lahjoja jouluna. Toinen vain muutaman paketin. Ei tietenkään haittaa että toista hemmotellaan ja hänelle annetaan aikaa, mutta harmittaa pienemmän puolesta.

Vierailija
2/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

välinpitämättömien vanhempien lapsille enemmän aikaa ja rakkautta, köyhien vanhempien lapsille enemmän raha- ja tavaralahjoja! Se on minusta sitä oikeudenmukaisuutta!

Eräs joka sai lapsuudessaan mummoltaan enemmän rahaa kuin serkkunsa ja jonka veljen lapsia äiti nyt hoitaa ja rakastaa huomattavasti enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äidilleni se kehui aina tätini lapset eli serkkuni, jotka siis ovat täydellisiä. Vaikka äitini ja hänen siskonsa tiedostivat kuinka mummo toimi se aiheutti kumminkin pahaa mieltä ja eripuraa siskosten välillä. Surullista.

Vierailija
4/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän on meillä tai me heillä. Hän nimittäin haluaa. Toivottavasti ei ajattele että oon niin laiska etten jaksa lastani hoitaa. Mun mielestä suku voi auttaa edes puolen vuoden välein muutaman tunnin..

Vierailija
5/10 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän siskoni lapsista kun siskoni on itse sellainen vähän vastuuton. Ottaa enemmän lapsia hoitoon jne. minun hän taas ajattelee jaksavan ilman apuakin. Hän on joskus myöntänyt asian minulle.

Vierailija
6/10 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmillani on kolme lastenlasta, joista kaksi on heidän oman tyttärensä lapsia ja yksi heidän poikansa. Anoppi kehuu tyttärensä lapset maasta taivaaseen ja meidän lapsukainen on jostain todella syvältä maan alta. Eihän se kivaa ole, mutta minkäs teet..

Vierailija
7/10 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jättää lasta paljon hoitoon, mummo alkaa tykkäämään siitä lapsesta enemmän. Eli mitä huonompi äiti sitä enemmän mummo tykkää lapsenlapsistaan...

Vierailija
8/10 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoistyttäremme oli ainoa lapsi, oli hän tietysti silmäterä, mutta kun tyttärentytär syntyi, kaikki muuttui ja tämä meidän pojanpoika on arvoasteikolla alimpana :(((

Vierailija
9/10 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sen huonompia kuin omien tyttöjen lapset!!

Vierailija
10/10 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini äiti piti ja pitää edelleen enemmän siskostani kun minusta. Sisko oli hänen ensimmäinen lapsenlapsi ja tuli paremmin toimeen mummon kanssa kun minä tulin, johtuen varmaan osittain siitä että olen liian samanluoteinen kun mummo. Vieläkin saa kuulla että sisko tuli kyllä syliin mieluusti istumaan ja minä en... Viimeksi eilin kun olimme mummon luona ja tyttäremme 10kk oli mukana ja ei suostunut sen syliin oma-aloitteisesti menemään niin sain kuulla tämän saman värssyn. Tyttö myös katselee vihaisesti pöydän takaa häntä... Ihan kun 10kk pystyisi vihaisesti katsomaan.

Mummo suosi aina siskoa ja todella avoimesti, emme ole kauhean läheisiä ja minua ei huvita sinne kovin usein mennä. Aina sitten kun menee niin saa vaan kuulla kaikenlaista marmatusta alastani, työstä ym ja nyt myös siitä miten tyttö katselee tms.