Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko yrittäneet päästä Nordean verkkopankkiin,

Vierailija
26.12.2005 |

minä olen yrittänyt, mutta en pääse, kone vaan ilmoittaa, että asikasnumero ja tunnusluku ei täsmää, vaikka on varmasti oikeat. Olen kokeillut tekstiversiota ja varayhteyttä, sama lopputulos. Tietäisköhän joku mistä vois johtua? Tosi ärsyttävää, kun pitäis saada siirrettyä rahaa tililtä toiseen pankkiin tänään...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aukea ei! :/

Vierailija
2/4 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ole käynyt niin, että sulla on useampi numero jäänyt ruksaamatta? Silloin nimittäin herjaa noin eikä kerro, mikä on oikea järjestysnumero. Ja jossain vaiheessa menee kokonaan lukkoon, kun tarjoat liian monta kertaa väärää numeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tullut uusia tunnuksia ja miksi olisikaan koska numeroita on vielä jäljellä, eikös ne uudet tunnusnumerot tule kun on käyttänyt 60 tunnusta edellisestä?

Ja siitä että olisi jäänyt " kruksaamatta" . En tiedä, mutta mieheni yritti tänään ensiksi Nordean verkkopankkiin Veikkauksen sivujen kautta, eli yritti siirtää pelitilille rahaa ja sanoo että kone sanoi heti, että asiakasnumero ja tunnusluku ei täsmää. Mulla käy yleensä niin, että jos en ole laittanut heti oikealta riviltä numeroa, niin kone sanoo ehdottaa oikeaa rivinumeroa ja sitten toimii, mutta näin ei ilmeisesti tänään käynyt (mieheni mukaan). Mutta nyt ollaan jokatapauksessa yritetty mennä verkkopankkiin varmaan 20 kertaa. Pitää kait soittaa huomenna pankkiin ja kysellä missä vika.

Vierailija
4/4 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kannattaa pitää puolisen tuntia taukoa ennen kuin yritätte uudelleen.

Voihan tietysti olla, että Nordea on sulkenut verkkopankin, kun on taas ollut näitä tunnuslukuhuijausyrityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi