Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYYH Ukko lähti illalla, vei auton jossa lahjat...

Vierailija
24.12.2005 |

Siis mitä mä voin tehdä, eilen oli kunnon riita, äijä vain joi kaljaa, ei siivonnut, ei suostunut katsomaan nuorimmaista (5 kk, itkeskeli illalla), tukisti poikaa ( 4v) kun se leikki tv:n edessä kovaäänisesti. Kun minä sitten noista pamahdin, nousi ylös, veti takin päälleen ja sanoi, että se on sitten ero. Sinne katosi, hyppäsi auton rattiin ja katosi.

Ei vastaa puhelimeen (voi kyllä vielä nukkua krapulaansa). Yön itkeskelin ja mietin asioita ja päätin, että sama vaikka ei tulisikaan takaisin. Mutta auton peräkopissa olivat kaikki lahjat. Mitä minä nyt tänä iltana lapsille sanon... Kamalaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi kaikki lahjat olisivat autossa

Vierailija
2/6 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos suunnitelmiin kuului viettää aattoilta jossakin, minne mennään autolla ja lahjat oli pakattu autoon jo valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisuuden varalle: ei kannata alkaa paasata juomisesta ihmiselle, joka on jo juonut vähän. Silloin täytyy ottaa elämä rauhallisesti ja olla aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut:) Vaikka alkoholia olisikin vähän veressä, se saattaa jo olla laukaiseva tekijä voimakkaille tunteille.

Vierailija
4/6 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesvastuutonta varsinkin perheenisältä lähtä kännissä tuonne joululiikenteeseen >:(

Vierailija
5/6 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten käsket sen painua vittuun ja unohdat koko äijän jouluksi.. vietät hyvän joulun ja joulun jälkeen sit murehdit miten eteenpäin tästä..

Voimia ja erittäin hyvää joulua sinulle!

Vierailija
6/6 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä