Onko muita lapsiperheitä, jotka viettävät jouluaaton kotona?
Ilmeisesti suurin osa lapsiperheistä ainakin omasta lähipiiristäni viettävät joulua omien vanhempien tai puolison vanhempien luona.
Meille tulee vaan lahjojen jaon ajaksi iltapäivällä anoppi avomiehensä kanssa ja miehen sisarukset. Ehdotimme kyllä heille, että olisivat tulleet meille syömäänkin ja sen jälkeen jääneet viettämään aattoa mutta ilmeisesti haluavat nauttia jouluaterian vasta myöhemmin illalla kun me taas syömme sen kahden-kolmen maissa. Ja varmaan haluavat myös rauhassa syödä, meillä kun kaksi pientä lasta.
Omat vanhempani ovat taas Espanjassa veljeni perheen luona. Sinne emme jouluksi halunneet lähteä eikä kyllä pyydettykään. Et näin.... Ois voinut olla vaihteeks mukavaa viettää joulua suuremmallakin porukalla mut menee se mukavasti näinkin kaikista läheisimpien ihmisten kanssa, aviomiehen ja kahden ihanan lapsen kanssa. mikäs sen onnekkaampaa!
Kommentit (6)
En menisi muualle, olen nähnyt paljon vaivaa joulun eteen miksi viettäisin sen muualla?
Nyt sitten äiti ja mummo tulevat meille.Anopille joulupäivänä.
Mummolat niin kaukana, ettei tänä jouluna ole mahdollisuutta mennä. Minä ja lapsi mennään sitten uudeksi vuodeksi mun vanhempien luokse.
Meistä ainakin on sula hulluus lähteä pienen lapsen kanssa reissaamaan isovanhempien luo, jotka asuvat kaukana. Sanottiinkin heille, että helpompi heidän on pakata itsensä autoon ja tulla meille. Ja tottahan se on! Appivanhemmat tulevatkin sitten huomenna.
Rs-viruksesta toipumassa, kahdella lapsella korvatulehdus ja keuhkoputkentulehdus ja yksi ollut juuri hoidossa sairaalassa keuhkokuumeen vuoksi ja päässyt jouluksi kotiin. ( * terkut tutuille *) Vanhemmat flunssassa. Reissuun piti lähteä, mutta suunnitelmat muuttuivat. Pikajoulu laitettu kasaan...
Aamulla aikaseen puuronkeittoon, lasten kanssa ulos.Ulkoilun jälkeen puuro onkin sitten syötävää...Kaikkea touhua lasten kanssa.Omat vanhemmat tulee käymään ; )