Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pissa yms

Vierailija
12.03.2009 |

onko pissan ystäviä.millaisista pissaleikeistä pidät?tai onko muita pervoja leikkejä.itse tykkään ottaa pissan suuhuni tai kun peppuani nuollaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo päästää lämpimän pissan päälleni.... kumpa vielä hieroisi eturauhastani samalla kun ottaa suihin, niin olisin taivaissa.

Vierailija
2/33 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuunnella. Onneksi vaimokkeella käy paljon kavereita kyläilemässä. Ihanaa kuunnella miten veskissä välillä lorisee. Mökillä olen joskun onnistunut kurkkimaan ulkohuussin rakosista. Mutta aika lailla eroavat suihkut toisistaan. Taitaa johtua häpäreiden muodosta ja koosta. Siinä on muuten aika hieno tuoksukin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litrasta kolmeen tulee juotua päivässä. Oikein raikasta kun ottaa sitä hyvin jäähdytettynä.

Vierailija
4/33 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte sairaita. Syötte varmaan paskaannekin

Vierailija
5/33 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä taas näitä standardikommentteja standardiajatteluun kykenevältä. On siis pakko tulla tarjottelemaan omaa näkemystään ja esittelemään omat kärjistyksensä, kun ei muuten pääse pätemään.

Joo. Olen kokeillut kakkaleikkejä, jopa varovasti maistanut. Olen siis siinä mielessä sairas, mutta keneltä se on pois? Enkä muuten suosittele maistamista :D On aika hirveää tavaraa. Sen sijaan, jos pissaleikkejä pääsisi kokeilemaan jonkun toisen kanssa... ;)

Vierailija
6/33 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan silkkaa uteliaisuuttani kysyn, että oletko mies vai nainen?

Vierailija
7/33 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ikävä kyllä. Entä sinä?

Vierailija
8/33 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sitä tuntuu olevan päässäsi jo riittävästi

Vierailija
9/33 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä taas näitä standardikommentteja standardiajatteluun kykenevältä. On siis pakko tulla tarjottelemaan omaa näkemystään ja esittelemään omat kärjistyksensä, kun ei muuten pääse pätemään.

Joo. Olen kokeillut kakkaleikkejä, jopa varovasti maistanut. Olen siis siinä mielessä sairas, mutta keneltä se on pois? Enkä muuten suosittele maistamista :D On aika hirveää tavaraa. Sen sijaan, jos pissaleikkejä pääsisi kokeilemaan jonkun toisen kanssa... ;)

Vierailija
10/33 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No LOPULTA täältä löytyy myös ulosteensyöntikeskustelu. Jopa olen sitä odottanutkin. Käsittämätöntä, kuinka vähäeleisesti tuo paskanmaistaja kokemuksensa tuo ilmi. Oliko se ihan vakavissaan? Jos mä olisin tehnyt jotain NIIN äklöä tai ylipäätään arveluttavaa, en kirjoittaisi siitä sanan sanaa. Pissaleikit vielä jotenkin tajuan.

Olen kahden vaiheilla. Yhtyäkö ivailuun ja vitsailuun vai odottaako vakavastiotettavaksi tarkoitettua komenttia kakan syömiseen? Paskapuhetta paskanmaistosta varmasti riittää, eikä odotettavissa kuitenkaan ole mitään pers-oonallista. Ehkä tosiaan jostakin lähes-tyhjästä ilmenee joku, joka jostakin kumman syystä haluaa sanoa jotakin ennalta-aavistamatonta :D

Vierailija
11/33 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kylppärissä leikitään, kumpi ehtii enemmän kusaista toisen päälle ja kuinka korkealle. Suuhun ei suihkita, mutta muuten kaikki on luvallista. Hiestenpesuaineeksi se on mitä parasta, eskimonaisetkin pesevät aina hiuksensa kusella ja niillä on tosi paksut ja kiiltävät hiukset. Vaimolta ei kovin korkealle lennä, joten hän tykkää kietoa toisen jalkansa ympärilleni ja sitten lorottaa siten, että kaikki lentää pitkin meidän yhteenkietoutunutta vartaloa. Lämmin neste pursuaa joka raosta. Minä taasen olen pistänyt vaimon makaamaan penkille selälleen ja laittanut sen jalat ristiin. Siten siihen reisien yhtymäkohtaan tulee sievä pieni kolmio ja siinä se kusi sitten lilluu, kunnes menee yli äyräiden.....kiihottavaa katsella....

Vierailija
12/33 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..solumuovipatjan päällä. Hän asettuu päälleni, sinne polvien tienoille. Hän kihnuttaa itseään... sen verran taitavasti, että minulla alkaa jäykistyä. Sitten hän siirtyy lähemmäs kasvojani, levittää häpyhuulensa ja asettaa jäykistyneen kullini niiden väliin. Terska kurkkii ja sojottaa kohti kasvojani. Hän liikehtii, tuntuu saamarin hyvälle. Sitten se tulee. Lämmin nesteaalto kastelee koko alaruumiini. Lämmin vieno tuoksu lemahtaa, ja sihinä vaan jatkuu...Siinä hän kihnuttaa ja pissaa valuu lisää ja lisää....Pistän käteni sinne, sitä tulee koko ajan paineella, pisarat lentää.....kusileikit ovat mukavia...

Vierailija
13/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tollasta toteutettua jonkun miehen kanssa niinkun nro 15 kirjotti. Olisi ihanaa kokeilla...

Vierailija
14/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tollasta toteutettua jonkun miehen kanssa niinkun nro 15 kirjotti. Olisi ihanaa kokeilla...

Yhteystietoja vaan tulemaan, niin kyllä halukas löytyy.

Vierailija
15/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meillä(15) on ollut joskus vaimon sisko saunomassa samaan aikaan. Pari kertaa olen pelkästään lattiakaivoon kusaissut hänen nähtensä ja kyllä siitä hyi ja hyitä on saanut kuulla. Sanoin, että seuraavalla kerralla saa kyllä suihkun jonnekin omalle vartalolleen. Ei kuitenkaan ihan tosissaan taida leikkiä kammoksua, kun kuitenkin on valmis yhä uudelleen tulemaan yhtaikaa saunomaan. Joku kerta kyllä kusaisen sen selkään, mieluimmin sinne kannikoiden väliin..Luulen, että jopa tykkää katsella paljasta miehen elintä...

Vierailija
16/33 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYÖTTE VARMAAN PASKAAKIN

Vierailija
17/33 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYÖTTE VARMAAN PASKAAKIN

erikseen varattuna isoäidin hopealusikka;DD

Vierailija
18/33 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpyhuone esim. Surinalelua klitorikselle ja pari sormea sisälle ja Hieroo kunnolla etureunaa. Kun tulee saa kunnon pisut päälle ja paineella. Tuota muutaman kerran niin näyttää olevan aika puhki jo. Tosin on saanut 69 asennossa saman. Surinaa ja pisut päälle. Nam:) onneksi on päästy kokeilee eturauhasen hierontaa myös. Siinä lentää Itellä pisut. Samoin kun Hieroo kädellä ihan terskan päätä sormilla... Kannattaa kokeilla.

Vierailija
20/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi