Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK opiskelusta, varsinkin hoitolalan, minkälaisia päiviä teillä on? kuinka pitkiä, onko koulua joka päivä?

Vierailija
23.12.2005 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa (pari vuotta) koulua oli ihan jatkuvasti eli siis joka päivä suunnilleen klo 08-16. Parin vuoden jälkeen alkoi helpottaa, kun harjoittelujaksot pidentyivät. Tänä syksynä tuli 3½ vuotta täyteen ja periaatteessa pitäisi olla jo valmis, mutta mulla on vielä pikkuisen hommia. Tänä syksynä en ole juurikaan koulussa hypännyt. Mutta käytännöt voivat vaihdella kouluittain. Itse opiskelen Laureassa. Töitä saa kyllä tehdä ihan kiitettävästi. Ei mikään helppo ala..

Vierailija
2/2 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppaa olemaan sellaisia ikäviä muutaman tunnin päiviä paljon, ja sitten on vapaapäiviä ( siis opiskeltavia asioita ja tehtäviä tietty pitäis tehdä) useita per viikko tokasta vuodesta alkaen....Mutta useimmin kun nuo pari tuntia, jotak ovat pakollisia läsnäolon kannalta ovat keskellä päivää, eli aika hankalaa toi työnteko välillä ja pilaavat oikeastaan koko päivän. Harjoitteluajat ovat rankkoja, etenkin jos luentosarjoja osuu samaan syssyyn...luennot ovat iltaisin suurin osa, eli useastikin olen ollut koulussa aamu kasista ilta kasiin....oikeasti! Myös lauantaisin saattaa olla ulkoåuolisten luennoitsijoiden luentoja.... Se onko rankkaa riippuu ihmisestä, mutta kyllä paljon pitää olla motivaatiota opiskella itse ja lukea, jotta pärjää sitten työelämässä...koulun opit ovat mielestäni puutteellisia monessakin mielessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi