Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehisiä mielipiteitä

23.12.2005 |

Kertokaapa kaikki miehet, miksi ei naisetkin jotka ovat tilanteeseen törmänneet mielipiteitänne.

Elikkäs miksi miehet " en yleistä kaikkiin" haaveilevat existään? Ja miksi mies kutsuisi nykyistä eukkoaan exänsä nimellä, seksin alkajaiseksi ja muutenkin 3 kertaa saman illan aikana?

Pohjana voisin kertoa että mieheni eronnut exästään 5-vuotta sitten tai vähän ylikin.Me ollemme yhdessä olleet yli 2-v.

Mieheni erosi riidoissa exänsä kanssa, exänsä petti kaiketi avioliiton aikana useamman kerran.Kun aloimme yhdessä oleen haukkui exäänsä huoraksi ja tosi vihaisesti ja halveksuen puhui ihmisestä.Kun menimme kihloihin alkoi exänsä pyydellä kylään ja laittelemaan syntymäpäivä viestejä yms, mieheni kävikin pari kertaa kylässä salaa ja joka kerta jäi kiinni, mutta viimeiseen saakka yritti valehdella asioden kulkua.

Mieheni tahtoo lapsen kanssani, minulla kaksi lasta edellisestä liitosta ja hänellä yksi exänsä kanssa. Hänen " pakkomielle alkoi samoihin aikoihin kun hänen exänsä alkoi vauvaa odottamaan" . Olenkin miettinyt onko syy haluta vauvaa se?

ja selän takana pitää yhteyttä nykyisin exäänsä aikas paljon, ja nyt kutsui minua exäkseen, eli mitä miehet oikeasti hakee tuollaisella, itse uskon että hän ei ole vieläkään irti päässyt ja tahtoo tämän exänsä, mutta ei myönnä itsellekkään, mutta en tahdo hukata koko elämääni rakastamalla ihmistä jos en saa vastarakkautta.

Kertokaapa miehet mitä miehet tarkoittaa tehdessään tuollaisia asioita. ja kaikki myös jotka vastaavassa tilanteessa vaikka olleet, vaikka toivon ettei näin ole kenelläkään ollut, meinaan luotto menee ja paha mieli jää ja usko itseensäkkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksi ja hailee mitä mies tuollaisella toiminnalla tarkoittaa, ihmettelen vaan mitä kaikkea nainen on valmis kestämään mieheltä !! Miksi olet miehen kanssa joka kutsuu sinua toisen naisen nimellä, puhuu halveksuvasti exästä, ottaa salaa yhteyttä... Mitä järkeä ?

Kuinka pitkälle hänen täytyy mennä, että ymmärrät omat arvokkuutesi ja häippäset.

Te tällaiset naiset ruokitte miehen mahdollisuutta olla sika. Käsittämätöntä !!

Mistä tiedät, että miehen exä on se pahan alku ja juuri , mieshän on voinut kertoa sinulle mitä sattuu. En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että minä petin , vaan ainahan se on se toinen.

Olet tosi hölmö, jos haluat olla mukana heidän sopassaan.

Vierailija
2/2 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään tuon miehen käytöksessä ole mitään miehistä. Kyseisessä tarinassa oleva " mieshän" ei ole oikeasti mies, vaikka hän olisi saavuttanu jo mieheyteen oletetun fyysisen iän.

Sisäisesti hän toimii edelleen vieroituksessa olevan murrosikäisen tasolla, sellaisen joka ei ole vielä ymmärtänyt ottaa vastuuta omasta käytöksestään itselle saati sitten muille.

Puhukaa asiat, mutta välttämättä se ei auta. Pitää myös kasvaa samalle tasolle jotta kohtaaminen voi tapahtua. Ja se vie aikaa, ja vaatii työtä.

Näin minä(mies) näen tämä tilanteesi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla