Siskoni huoneesta löytyi A-klinikan ajanvarauskortti!
Siivosin vanhempieni luona ja imuroin myös 18-vuotiaan sisareni huoneen samalla ja löysin lattialta ajanvarauskortin A-klinikalle. Samoin sängyn alla oli mm jälkiehkäisyresepti.
Onko A-klinikka sama kuin alkoholiklinikka vai voiko tarkoittaa esim aborttiklinikkaa? En ymmärrä miksi siskolla olisi aika jollekin päihdeklinikalle. En millään jaksa uskoa että hän olisi ainakaan alkoholin väärinkäyttäjä, tuskin huumeidenkaan, vaikka mistäpä sitä koskaan tietää..
En ole vielä kysynyt häneltä asiasta, enkä viitsinyt kertoa vanhemmilleni. En oikein tiedä mitä ajatella. =( Joulumieli ainakin sai ison kolauksen.
Kommentit (8)
Uskon että sisko on joutunut tekemään abortin jossain vaiheessa syksyä. Äiti ihmetteli hänen huonoa vointiaan jo aiemmin ja sitten masentui " yllättäen" . Varmasti ollut järkyttynyt abortista/keskenmenosta ja terapian tarpeessa.
AP
a-klinikalla voi käydä juttelemassa tosiaan muistakin asioista kun päihteistä.
ja vastuullisen. Tarkoitan siis, että 18-vuotiaiden elämä on myllerrystä ja maailma iso - hyvä että osaa hakea apua ja tukea jos on ongelmia.
vaan jotain hänen ystäväänsä.
Hyvä asia, että ketä asia koskeekin on hakenut apua!
Itse olen käynyt juttelemassa kun elämäni oli kriisissä yhdessä mieheni kanssa. Ainakin pienillä paikkakunnilla he tarjoavat kaikenlaista apua, itsekin olen absolutisti:)