Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottava kirjoitus luomupalstalla

Vierailija
23.12.2005 |

[quote]

Eli kun lapseni korvatulehdusta on nyt hoidettu homeopaattisilla ja seuraava tarkastus olis taas joulun jälkeen terveyskeskuslääkärillä joka pelotteli putkituksella kun on kuulemma kehittymässä liimakorva (mitä en kyllä itse usko enkä kyllä anna lapseni korviin mitään muovia työntää) niin tahtoisin tietää, auttaako tuo korvakynttilä liimakorvaan ja jos auttaa, mistä niitä kynttilöitä saa (asun Hyvinkäällä) ja onko pk seudulla koulutettuja " kynttilöitsijöitä" ???

[/quote]

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttivät jenkeissä raakaravintoa kersalleen ja tämä kuoli 6-kuukautisena aliravitsemukseen...

Vierailija
2/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissakin asui tälläinen luomu ja jostain kumman syystä sen pennut oli aina kipeitä. Kai kun ei annettu lääkkeitä niin ei kerinneet parantua täysin. Kurkku jos oli kipeä niin hän kaatoi jotain luomutöhnää niiden kurkkuun vaikka lapset huusi. Saakeli että mä sanon oikeesti näitä ihmisiä!!!!!!!!!!!!!!!!

Kai joku on kirjoittanut jotain vastiketta tonne luomupalstalle tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt kaikin keinoin puhua lääkäreille, että eikö tuon poikamme korvia voisi putkittaa, kun tulehduksi on koko ajan... Juuri liimakorvan mahdollisuus pelottaa, vaikka aina kontrolleissa ravataan.

Vierailija
5/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä ainakin oli tiukat ohjeet milloin aloitetaan mitäkin, ja paljon nopeammin siirryttiin lihoihin ym. kuin täysiaikaisen kanssa.

Vierailija
6/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se,että lapsen terveys pistetään oman vakaumuksensa vuoksi vaaraan kyllä kielii,että ei ole ihminen ihan kaikissa sielun ja ruumin voimissa.

Joku voi nyt suuttua,mutta musta tollasseet yli yli yli innokkaat luomuilijat vaatisivat hoitoa.

Vierailija
7/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hallelujaa.Mikä näitä ihmisä vaivaa?

Vierailija
8/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eihän taas leimata kaikkia luomuilijoita tuollaisksi, eihän? Kun ei kaikki " taviksetkaan" ylilääkitse lapsiaan, vaikka jotkut niin tekevät.

Vierailija
9/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin näin talviaikaan tuskin kuivuu itsestään. Muuten en jättäisi lapsiani lääkitsemättä, joskaan turhia ab-kuureja en hyväksy. Korvakovtrollit kannaattaa käydä AINA korvalääkärillä.

Vierailija
10/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö kuitenkin lapsen terveys mene sen oman aatteen edelle?

Ei ilmeisesti näissä ääri tapauksissa...

Vierailija:

Että eihän taas leimata kaikkia luomuilijoita tuollaisksi, eihän? Kun ei kaikki " taviksetkaan" ylilääkitse lapsiaan, vaikka jotkut niin tekevät.

Vierailija
11/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

n jossain kiinassa. Että ulos ei voi mennä monena päivänä, kun ilma on jo liian myrkyllistä hengittää.

EN ole itse vielä sen ihmeemmin luomuihminen, mutta kyllähän tää ympäristön ja tän maapallon tila alkaa oikeasti olla huolestuttava. Vai herääkö muut vasta sitten kun vahingot on jo peruuttamattomia?

Vierailija
12/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman antibiootteja, vaikka lääkärit niitä yleensä tyrkyttävät kovastikin, mutta aina on " tulehdus" ihmeen kaupalla parantunut viikossa. En ikinä itse menisi noin pitkälle luomuhoidoissa. Lapsi raukkahan voi menettää kuulonsakin.

Vierailija
13/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ennakkoluuloista porukkaa!

Ihan oikeasti mä ymmärtäisin jos joku kauhistuisi sitä, että joku muuttaa " vitut välitämme, kannamme auton akut metsään ja päästämme vanhoista jääkaapseista freonit taivaalle ja sen jälkeen rääkkäämme eläimiä" -yhteisöön, mutta että joku näkee jonkun ekoyhteisön kamalan huolettavana asiana...ei ymmärrä...

Vierailija
14/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, jos näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän