Meillä ei oteta tippaakaan alkoholia jouluna,perhejuhlapäivänä!!
Kommentit (15)
Vai luuletko, että ruuan kanssa ruokajuomana oleva lasillinen viiniä estäisi muiden lenkkeilyn seuraavana aamuna?
Jos jollekin toiselle sopii niin se ei kai ole minun asia. Minulle ei käy se viinilasillinenkaan ennen pitkää lenkkiä.
Juoksetko itse paljonkin? Onko sinulla tavoitetta? Juokseminen onkin tosi hyvä harrastus ja kunnon kohottaja. Kuulisin mielelläni sinulta lisää vinkkejä ja kokemuksia aiheesta.
viikonloppuisin, me emme humallu vaan viini kuuluu ruokakulttuuriimme..ihan niinkuin etelä-euroopassa. Kossua ei meillä näy...on oma asianne jos ette ota tippaakaan jouluna tai muutenkaan....minusta se on sen merrki että ette osaa ottaa kohtuudella vaan otatte alkoholia juopuaksenne..jouluna ei ole hyvä ollakkaan kännissä, ei siis kannatakkaan ottaa jos viina on ongelma.
Vai oletko vielä niin nuori, että ajattelet kaikki mustavalkoisesti?
mepä juodaankin! Hyvää punaviiniä ruualla, huurteiset saunassa ja glögit illanistujaisissa...
jossa on yhdistelmänä joulu ja alkoholi niin herättävät paljon keskustelua,miksiköhän,ehkä siksikin kuinka moni lapsi parka pettyy nytkin jouluna kun isä/äiti on aivan päissään,en toki tarkoita teitä jotka juotte lasin ja muutamankin mutta tämä on surullisen yleistä :(
saa syödä ja juoda sillon kun haluaa. Ruuan päälle kun otta napsut,niin kylläpä rupee kinkku hyvin sulaan mahassa. Ja eiköhän muuten aika moni muukin osta jouluviinat, vaikka olevinaan ollaan niin raittiita jouluna.
Jep, kyllä minä juoksen ja paljon.Harrastin 10-vuotta sm-tasolla erästä joukkuepeliä;) Plus 4 muuta lajia. T. Olikos se nyt sitten 3.
lapsuudessa vanhemmat ei voinu ottaa julkisesti koska iskä oli alkoholisti, joi siis salassa. haluan että alkoholia tarjotaan pöydässä ja lapsetkin oppivat alkoholin sivistyneen käytön. humala ei kuitenaan mielestäni kuulu jouluun.
Kylläpä me ollaan täällä nyt niiiin kateellisia kun te olette noin fiksuja ja filmaattisia ihmisiä, melkeinpä etelä-eurooppalaisia.
Voi kunpa mekin sivistymättömät moukat osaisimme naukailla punkkua pikkurilli somasti sojottaen.
Jos oikein syvään vedän henkeä niin tarttuisikohan viestistäsi hieman tuosta ylivertaisesta sivistyksestäsi minuunkin?
Vierailija:
viikonloppuisin, me emme humallu vaan viini kuuluu ruokakulttuuriimme..ihan niinkuin etelä-euroopassa. Kossua ei meillä näy...on oma asianne jos ette ota tippaakaan jouluna tai muutenkaan....minusta se on sen merrki että ette osaa ottaa kohtuudella vaan otatte alkoholia juopuaksenne..jouluna ei ole hyvä ollakkaan kännissä, ei siis kannatakkaan ottaa jos viina on ongelma.
Voi kunpa mekin sivistymättömät moukat osaisimme naukailla punkkua pikkurilli somasti sojottaen.
tehkööt mitä lystää. Minä lähden joulupäivän aamuna 25 kilometrin lenkille.