Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset on näin joulun alla ihan hapannaamoja?

Vierailija
22.12.2005 |

Olen isossa kauppakeskuksessa töissä, kun toivotan asiakkaalle hyvää joulua niin tosi usein saan vastauksen takas " kiitti" tai en ollenkaan, hymystä tai katsekontakstista puhumattakaan.

On niitäkin jotka iloisesti hymyilevät ja toivottavat takaisin.

Kyllä välillä tekisi mieli jättää ostokset myymättä ja sanoa että " oo perkele ilman ku et osaa edes ystävällinen olla"

Haluankin toivottaa ILOISTA MIELTÄ niille kaikille mutruturville joilta ei hymyä irtoa ei sitten millään ja muistuttaa ettei se hymyileminen nyt niin kauheaa ole.

Ja iloista joulumieltä myös niille jotka hymyilevät ja ovat iloisia kaikista joulustressistä huolimatta ja kiitos siitä ettette kohdista sitä viattomaan kaupantätiin :)

**************************HYVÄÄ****************************

**************************JOULUA***************************

**************************KAIKILLE**************************

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ät vastaa hymyyni.

HYVÄÄ JOULUA!

Vierailija
2/3 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse vaikka olisin kuinka huonolla tuulella hymyilen ja toivotan hyvää joulua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan poiketa joskus tiskilläsi: itse sellaista hymyilevää sorttia.

Jahtasin muuten eilen portaikossamme posteljoonia - aika hapan mies, jolle olin laittanut joulutervehdyksen oveemme. Ei tahtonut ottaa sitä, vaan juoksin rappusiin sukkasilla perässä: taisi miesrukka olla liian yllättynyt tästä. Hyvän joulun toivotukset meni perille ja kiitos postin kannosta.

Mamma pääkaupungista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi