Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko maistanut jääkylmää rautaa?

Vierailija
22.12.2005 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis ihan pakko maistaa linkkapysäkin katosta ja kielihän se jäi kiinni ;) Ja parku pääsi kun piti se kieli repiä irti...

Vierailija
2/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa että 4v poikani maistaa, monta kertaa on meinannut mutta onneksi olen kerinnyt sanomaan

tietää kyllä mitä tapahtuu jos maistaa mutta tuoikäisen on ihan pakko kokeilla että puhuuko äiti totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykinkuivaustelineessä, kieli+alahuuli...

Poika on jäänyt kielestään kiinni myös, olin laittamassa vanhempaa lasta autoon kun kuopus keksi maistaa naapurin autosta vetokoukkua... Oli niin isolta alueelta kiinni että oli pakko pidellä poikaa niin kauan et mies toi lämmintä vettä sisältä.. (sain sille soitettua), pojalla oli ikää 2v ja sen koommin ei siskonsa ole kieltään työntänyt mihinkään.. Poika ei vissiin muista, kun saa varoitella koko ajan...

Vierailija
4/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaana keinun ketjua piti maistaa ja 6-vuotiaana jäin siskon lastenvaunuihin kiinni.

Oon vissiin tavallista kovapäisempi tapaus, kun oikeen kahteen otteeseen piti testaa.

Vierailija
5/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieköhän ollut nälkä, vai jopa joku vitamiininpuutos....

Siis YÄK YÄK YÄK!

Vierailija
6/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa niin kivaa ollut... Mutta pienemmät sisarukseni eivät minua uskoneet, kun yritin kertoa, ettei oikeasti kannata kokeilla.

Vierailija
7/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin pienenä koiraa, ja uskollinen koirahan hakee isännälleen postin. Kielellä tämä koira alkoi avaamaan postilaatikkoa, ja siihen jäi. Kauhea ulvonta koiralta pääsi.

Vierailija
8/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihenhän se jämähti.Mummini kaatoi siihen hätääntyneenä lautaselta hernekeittoa ja irti lähti.

Vierailija
9/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään usko, ellen itse kokeile. Kerta riitti. Kiskaisin itse kieleni irti ja että teki gutaa.

Vierailija
10/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 8-vuotiaana tökkäsin kielen jäiseen peltiin. Myös meidän molemmat lapset ovat suorittaneet tämän rituaalin...

Vierailija
11/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaa ollu näky ku mummo kaataa hernaria :D