Taas tuli useita sellaisia joulukortteja, joissa ei minun nimeani ole mainittu ollenkaan! Siis vain mieheni nimi on kortissa.
Mitä siitäkin pitäisi ajatella?! Yhdessä asuttu monta vuotta! Onko se vittuilua vai?
Kommentit (15)
Itselläni on tämä ongelma jo serkku-tasoisten ihmisten kanssa. Häissäkin on olut, mutta ei silti ole tietoa siitä, kuka on ottanut minkäkin nimen.
on sinua vastaan. Itse ainakin,kun alan kirjottamaan korttia,mietin kyseistä perhettä ihan noin muutenkin,automaattisesti ja mietin,laitanko lasten nimet ekana jne. En varmasti hups vaan unohda jotain perheenjäsentä. Ikävää.
Mulla on ainakin tapana jättää kaikki ärsyttävät ämmät mainitsematta, tai sitten joku yleisosoitus (säälistä).
Täältäkö löytyy ihminen, joka dissaa jonkun perheenjäsenen tahallaan?
Minkälainen idiootti jättää avopuolison nimen korteista kokonaan pois?
ja miehen kaverilta tuli joulukortti missä luki, Matti Meikäläinen+muija...
Me saatiin kortteja miehen sukulaisilta, joita en ole koskaan nähnytkään, ja korteissa luki kaikissa, että " Matti Meikäläinen + Maija" . Ja tietty ystävät laittoi molempien nimet..
eli pekka puupää
Hyvää joulua..
T. Maija ja Matti (Meikäläinen)
Kyllä mua ainakin vaivais jos sellaisen nimi olis ekana lähettäjänä jolle en oo ite toivottanut hyvää joulua.. Ja naisen nimi voi aivan hyvin olla ensin vaikka mies olisi se läheisempi.. niin meilläkin laitetaan..
että matti meikäläinen + maija..
Siis ilman mun sukunimeä.. (on eri kuin miehellä).. Kyllä kaikilta minun kavereilta ja sukulaisilta tulee molempien sukunimillä varustettuna..
Ja siis niinkin läheinen kuin oma veljen perhe..
Ja nää kortit on vielä olleet tyyliä: terveisin matti, maija ja taru - eli koko perhe toivottajina. mutta mun nimeä vaan ei oo mainittu.
siis eikö ne oo seuraavanakaan vuonna tajunnut laittaa sun nimeä vaikka sä olisit edellisvuonna ollut toivottamassa myös..
ensi vuonna laitat sitten myös heidän kortit vain miehen nimellä.. ja toivottajiksi silti teidät.. eiköhän ala tajuamaan..
en tiedä monenkaan puolison nimeä, joten kirjoitan aina vaan esim Pekka Pekkanen perheineen... Meille tulee samalla tavalla paljon kortteja... Olis aika homma alkaa soittelemaan ja kyselemään kaikilta vaimon nimi tätä varten.....