Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehukaa lapsianne

Vierailija
21.12.2005 |

Miksi suomalaiset eivat kehu lapsiaa? Monessa maassa on taysin normaalia oman lapsen kehuminen, ylpeana kerrotaan miten oma lapsi kehittyy ja menestyy. Jos ei omat vanhemmat ole ylpeita ja kehu, niin kuka olis? Mina ainakin olen....

Meidan poika menestyy hyvin koulussa, on hyva urheilija, huumorintajuinen ja aina ystavallinen.

Meidan tytto on musikaalinen, hyva piirtaja, menestyy loistavasti koulussa ja aina iloinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes kaynyt Pohjanmaalla, ehka ensi Suomen kaynnilla...

Vierailija
2/5 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erehdyin muutama päivä sitten täällä kehumaan / hehkuttamaan tyttären yhtä numeroa todistuksessa. Ja heti otti yks opettaja herneen nenäänsä, että nämä kehuvat vanhemmat ovat se syy miksi ei alakoulussa saisi antaa numerotodistuksia.

Eli voit olla rauhassa ylpeä lapsesi tekemisistä, kunhan teet sen hiljaa. Siitä ei saa kertoa kenellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin voidaan kyllä kehua, mutta pidetään visusti huolta, ettei lapsi itse ole kuulemassa...

heh. Omat vanhempani ovat Kauhajoelta, ja tyyli oli heillä tuo.

Itse yritän kehua lapsiani aina, kun vähänkään on aihetta. Usein on.

Vierailija
4/5 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on korostettu koko heidän eliniän hyvän itsetunnon merkitystä kaikessa elämän saralla. Osoitamme päivittäin miten ihania ihmisiä he ovat - myös sanoin. Korostamme miten paljon ihania asioita he pelkällä olemassaolollaan tuovat niin meille kuin monelle muullekin ihmiselle. Heillä on omat pikku vikansa, mutta nehän tekevät ihmisistä persoonia. Ja mitä olemme tällä asenteella saaneet aikaan. 1 aikuinen ja kaksi teini-ikäistä lasta jotka uskaltavat sanoa asioita ääneen, ovat ryhmässä helposti ryhmän johtajia vetämässä muita eteenpäin. Lisäksi heidän sosiaalisuutensa on uskomatonta luokkaa ja toisten- erilaisten- ihmisten hyväksyminen on helppoa. Hidän kasvoiltaan paistaa elämän ilo ja useammin sieltä paistaa hymy kuin ärtymys. Heitä katsoessani voin jo nyt sanoa, että olen onnistunut äitinä heidän saattamisessa maailmaan.

Vierailija
5/5 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena, nuorena ja nuorena aikuisena. 28 v. sairastuin masennukseen ja kaikki menetetty. Eli ei sitä nuoruuskäytöksestä voi ennakoida millaiseksi elämä lopulta muodostuu.

Vierailija:

Meillä on korostettu koko heidän eliniän hyvän itsetunnon merkitystä kaikessa elämän saralla. Osoitamme päivittäin miten ihania ihmisiä he ovat - myös sanoin. Korostamme miten paljon ihania asioita he pelkällä olemassaolollaan tuovat niin meille kuin monelle muullekin ihmiselle. Heillä on omat pikku vikansa, mutta nehän tekevät ihmisistä persoonia. Ja mitä olemme tällä asenteella saaneet aikaan. 1 aikuinen ja kaksi teini-ikäistä lasta jotka uskaltavat sanoa asioita ääneen, ovat ryhmässä helposti ryhmän johtajia vetämässä muita eteenpäin. Lisäksi heidän sosiaalisuutensa on uskomatonta luokkaa ja toisten- erilaisten- ihmisten hyväksyminen on helppoa. Hidän kasvoiltaan paistaa elämän ilo ja useammin sieltä paistaa hymy kuin ärtymys. Heitä katsoessani voin jo nyt sanoa, että olen onnistunut äitinä heidän saattamisessa maailmaan.