Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmisillä voi olla noin SIVISTYMÄTTÖMIÄ JOULUTAPOJA kuin äskösessä ketjussa luetellaan ( siis anoppiloissa)

Vierailija
21.12.2005 |

Itselläni myös juntit appivanhemmat ja kyllä ihmetyttää tietty tapojen puute. Onkin näemmä yllättävän yleistä, että suomalaisissa kodeissa kaikkea pidetään hienosteluna ja sitten ollaan NIIN RENTOA, nIIN RENTOA.

Esim. monilla on ihan normaalia, että pöytää ei kateta jouluna tai jouluruokien kanssa mennäänkin sohvalle katsomaan Kauniita ja rohkeita. Ei jumalauta. Meillä appivanhemmat myös nousevat pöydästä heti syötyään esim. jouluna, oli vieraita tai ei.... kiva jäädä siihen itsekseen istumaan. Omassa kodissani tuommoinen ei jouluaattona tulisi kuuloonkaan. Olis jopa huvittava ajatus, että isä nousis pöydästä verkkareissa ja lähtis ulos tekemään jotain nikkarointia kesken jouluaterian. Tai että äitini menisi jouluaterialla katsomaan TV:stä Kauniita ja rohkeita. Siis ajatuskin mahdottomuudessaan naurattaa.

Sanokaa mitä sanotte, mutta tuo on kyllä niin junttimaista ja moukkamaista tapojen puutetta että oksat pois. ja ilmeisesti ihan normaalia ja yleistä. Älkää siis ihmetelkö, miksi kaikki eivät viihdy anoppilassa ( kuten esim. minä).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Suomi on juntteja pullollaan.

Vierailija
2/3 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joulu ei merkitse jollekulle mitään, niin miksi ihmeessä juhlistaa sitä? Itselleni joulu on hyvien lapsuusmuistojen vuoksi ainoa vuoden juhla, jonka eteen näen vaivaa. Vaput, juhannukset sun muut turhakkeet saavat tulla ja mennä, ja minä voin vaikka maata sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu kun ei kaikille merkitse samaa kuin minulle tai ap:lle. Eli ap, kannattaa omaksua hiukan mielikuvitusta ja empatiaa tässä(kin) asiassa: kaikki eivät syö juhlaillallista jouluna, vaan käyttävät joulun ennen kaikkea lepäämiseen.