IVF vk 50 PIINAPINO
Mitä teille kuuluu? Onhan tässä aikaa vielä viitisen päivää testiin...
Mukavia piinapäiviä ja hyvää joulua teille kaikille!
pp 6
Kommentit (7)
ensimmäistä kertaa täällä kirjoittelen, piinpäivät mullakin meneillään:) takana ivf 9/05, pas 13.12 ja testipäivä olis sitten 27.12.05. Mulla takana kaksi raskautta, toinen meni kesken ja toinen oli kohdun ulkopuolinen ja noilla kerroilla mulla oli kyllä ihan reilut raskausoireet, nyt ei juuri mitään, joten pahoin pelkään ettei plussaa pukkaa.. Voimia kaikille meille!
Emma-Neea:
Mitä teille kuuluu? Onhan tässä aikaa vielä viitisen päivää testiin...Mukavia piinapäiviä ja hyvää joulua teille kaikille!
pp 6
On tää piinailu yhtä tuskaa.
Mulla on arat rinnat, mutta se voi johtua lugeista. Katsotaan onko oireita sunnuntaina...tosin eihän niitä aina tule edes.
Rauhallista joulua teille ja palataan asiaan pian:=)
Huomenna jo testaan. Tänään on pp 11.
Mitä teille muille kuuluu? Onko lämpöä? Kipristelyjä?
Onnea ja tsemiä!
Omaa napaa: malttamaton kun olen, testasin jo 23.12 jolloin näytti haaleaa plussaa!!!!!! Oikea testipäivä olis ollut tänään, mutta kai mä voin luottaa siihen tulokseen. Säikähdin vaan aikas paljon kun 25.12 tuli hieman hailakkaa verta, mutta se sitten onneksi loppui. Mun hoitava lääkäri on lomalla tämän viikon, joten ens viikolla pääsen käymään uä:ssä (jos siellä edes vielä mitään näkyisi) ja verikokeessa vielä tämän viikon puolella. Huhhuh.
Mitä teille muille kuuluu?? Peukuttelen täällä kovasti teidänkin puolesta, laitelkaahan viestiä:)
Siis sulla olis ollut tänän testipäivä! Millä ihmeellä olet testannut JO 23.12? Miten se voi silloin jo näkyä? Kääk!
Mä testaan huomenna uudestaan, negaa oli pp 12 apteekin testillä.
Oliko sulla tuoresiisrto (en muista) ? varmaan saat kaksoset, kun jo niin aikasin näytti viivaa. :=) ONNEA!
Kiitos onnitteluista, itse olen vielä aika skeptinen, on tullut aiemmin joitakin kertoja pudottua niin korkealta kun ei kaikki olekaan mennyt ihan suunnitelmien mukaan.
Joo, mä olin sen verran malttamaton ja ajattelin varmistaa että uskallanko ottaa viiniä jouluna, Aconin testillä tuli heikko +! Apteekin testithän ei ole niin herkkiä, joten älä vielä heitä toivoa ollenkaan jos sillä olet negan testaillut. Mä alan olla jo ihan taikauskonen noita testejä kohtaan: en ole koskaan tainnut testata plussaa muulla kuin Aconilla.. Niin mulle siirrettiin pakkasesta kaksi hippiäistä (pakkaseen ei enää mitään jäänytkään) ja ns lääkkeellisesti, eli käyttelen vielä Zumenonia ja Lugesteronia. Eilen kävin kvantitatiivisessa hcg:ssa jonka tuloksen saa torstaina, tuloskin kertoo jo paljon missä mennään..
Mä peukutan teille kaikille, toivotaan paaaaljoon plussa:)))
Moi Emma-Neea (ja muutkin loppuvuoden piinistelijät)! Kuulun myös viikon 50 ivf-porukkaan. Työn teko ei mulla meinaa onnistua, sillä tulee koko ajan googletettua tilastoja kiinnittymisen ajankohdista ja todennäköisyyksistä ja rekisteröin ja analysoin joka nipisistyksen alamahalla. Luulenpa ettei rauhoittuminen onnistu tänä jouluna ollenkaan, kun jo nyt jännittää niin. Toivottavasti tästä " kutinasta" alkaa uusi ja parempi vuosi 2006. Joulu on ihmeiden aikaa, joten pidetään lippu korkealla.
terkuin, Elliveera