Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä aaton jännityksen lieventämiseen?

21.12.2005 |

Kuinka teidän perheessä aatot sujuvat?

Meillä jätetään edellisenä iltana pipareita tontulle joka käy ne yöllä syömässä ja jättää tilalle " aarrekartan" joka kertoo pikkupakettejen sijainnin. Nämä aamulahjat ovat yleensä jotain puuhasteltavaa tehtäväkirjoja tai video ym millä sitten saadaan aikaa kulumaan.

Tietysti aamun lastenohjelmat ja ulkoilu kuuluvat asiaan. Joulurauhan jälkeen koristellaan kuusi ja sitten syödään puuroa ja valmistellaan jouluruokia.

Mihin aikaan pukki teillä vierailee? ennen vai jälkeen jouluaterian?

Meillä yleensä käynyt illalla klo 18 aikaan ruuan jälkeen , mutta tänä vuonna pukki tuleekin jo ennen ruokaa jos myös lapset malttaisivat sitten keskittyä syömiseen =)

Mukavaa ja rauhallista joulun odotusta kaikille!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan aamulla lastenohjelmia ja ulkoillaan. Joulurauhan julistuksen aikoihin istummekin jo syömässä joulupuuroa. Jonkun ajan päästä siitä tulee pukki, ehkä joskus kahden aikaan. Ja illalla siinä 17-18 aikaan syödään jouluatera. Pukki tulee siksi aikaisin, että lapset malttavat sitten syödä eikä tarvitse koko päivää jännittää.

Mutta kysymykseesi jos yritän vastata niin ilmojen salliessa ulkoilu on mielestäni hyvä jännityksen lieventäjä :-) kiva idea tuo teidän aarrekartta!

Vierailija
2/2 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa ulkona. Ja muutenkin ollaan mummulassa, joten kivaa " uutta" puuhaa varmaan löytyy. Minun lapsuuden kodissa aaton aamuun kuuluu joulukuusen koristelu mutta tänä vuonna mennä appivanhempien luo, joten ihan varma kaikesta ohjelmasta en ole.

Mulla on myös pikku paketit, jotka mahdollisesti (en ole päättänyt vielä) löytyy aamulla sängyn vierestä. Jospa näillä jaksettaisiin odottaa pukkia.

Mä olen toivonut, että pukki tulisi aikaisin (15-16). Ihan vain siksi, että lapset saisivat leikkiä rauhassa uusilla tavaroilla ennen nukkumaan menoa. Viime vuonna pukki tuli klo 18 ja nukkumaan menosta ei meinannut tulla mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla