Oletko koskaan soittanut lastensuojeluviranomaisille?
Kommentit (3)
ja sekaantuvat sellaisten elämään joilla kaikki hyvin
ja sanottiin että ette ole ensimmäinen ja sanoivat ilmoittavansa pk.n johtokunnalle. Kuinka monen lapsen piti kärsiä tästä ihmisestä, jonka tempperamentti ja äänivarat ylittyvät yli normaalin useita kertoja viikossa, ja lapsi alkoi itkemään kun vaan M tuli viereen. Vanhempia vähäteltiin ja pilkattiin ja kun valittivat että lapsi ei halua tulla lastentarhaan, ja näkee painajaisia, leimasi tämä johtaja äidin yliherkäksi opettajien keskuudessa. Osa opettajista ei suomenkielisiä tai harjoittelujaksolla, eivät halunneet tehdä tästä käytöksestä mitään numeroa. Nilkoista pää alaspäin roikottaminen ja ravistelu, huutamisen kanssa jättää varmasti jälkensä lapseen.
Mun siskolla (11v) ja veljellä (10v) ei ollut asiat oikein hyvin. Mutsi ja sen uus mies ryyppäs ja tappeli joka päivä. Niille ei annettu ruokaa jne. Joutuivat monesti tulla mun luo pakoon... Kerran ne oli heitetty pihalle omasta kodistaan ja ulkona satoi vettä, olivat menneet jonnekin kauppaan lämpimään. Soittivat sitten mulle itku kurkussa että saako tulla yöksi. Eipä tehnyt lastensuojelu yhtään mitään!!! Kävivät kyllä pari kertaa kylässä mutta mutsi on niin hyvä näytteleen onnellista perhettä. Pullot vaan vähäks aikaa piiloon ja vähän ruokaa kaappiin...
Ei ne uskoneet mun sisaruksia (4kpl) eikä mua vaan väittivät että keksitään juttuja kun ollaan mustasukkasia äidin uudesta miehestä :(