Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa teillä on pikkulapsivaiheen parisuhdevaikeudet helpottaneet?

Vierailija
20.12.2005 |

Eli siis, minkä ikäisiä lapset ovat olleet kun teillä on alkanut olla parisuhteellekin taas paremmin aikaa? Ja omille harrastuksillekin?

T: eräs joka on koko parisuhteensa ja aikuisikänsä elänyt pikkulapsielämää eikä muusta edes tiedä, vaikkakin haaveilee...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käyty omissa harrastuksissa ja silloin toinen ollut lapsen kanssa. Kerran pari vuodessa otettu lapsenvahti (MLL) ja menty kahdestaan ulos syömään/baariin.

Joka ilta töiden jälkeen jaamme illan. Esim. minä olen lapsen kanssa klo 17-19.30 ja hän 19.30-22. Molemmat saavat omaa aikaa tarvittaessa. JOskus olemme yhdessä tietysti koko illan.

Seksiä voimme harrastaa vain kun lapsi nukahtanut klo 22... :(

Vierailija
2/2 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täällä muitakin joilla elämä ei aina ole niin ruusuilla tanssimista. Musta tuntuu että meidän " räjähdysherkkä tilanne" alkoi vähän helpottaa kun lopetin imettämisen vauvan ollessa vuoden ikäinen. Seksikin alkoi taas maistua, enkä ollut enää niin kiinni lapsessa. Vaikka nyt jälkeenpäin tuntuu että ehkä tuo symbioosivaihe oli paremminkin henkistä kuin todellista riippuvuutta. Lapsen isä sai kyllä ihan hyvin hoidettua ruokailut ym. mutta en vaan osannut tai halunnut lähteä minnekään. Mutta siis kun sain raahattua itseni ihmisten ilmoille, tapaamaan välillä kavereita ja jopa viihteellekin asti niin olin kotonakin paljon iloisempi ja rennompi. Ja kun minä olin hyvällä tuulella, oli sitä myös mieheni ja meillä alkoi mennä taas paljon paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla