Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsesi alkoi syödä itse?

Vierailija
20.12.2005 |

Siis käytännössä niin ettei enää tarvinnut syöttää juuri lainkaan, korkeintaan auttaa lautasenjämät suuhun tai vauhdittaa kiireessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla 2v kun ihan kunnolla alkoi, mutta kylläpä vielä yli 3v saa joskus leikkiä vauvaa ja mama syöttää =)

Vierailija
2/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vuoden, kun alkoi itse reippaasti syödä. Tyttö on 4,5v ja häntä pitää vieläkin välillä avittaa, tai muuten jää ruoka syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 1v10kk ja syö itse kaiken... kiireessä tosin vauhditan vähän auttamalla. Eikä edes anna yleensä auttaa jos kysyy että saako äiti vähän auttaa

" minä itse vaihe menossa"

Vierailija
4/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy tottakai vahtia vähän että sinne suuhun menee jotain mutta 99% syö tosi hienosti ja ihan itse:)

Vierailija
5/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 1v 7kk ei anna syöttää, pakko syödä itse, vaikka keitoista suurin osa menee usein poskelle... :/

Vierailija
6/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan kun itselläni on esikoinen ja moni tuntuu kummastelevan miten " pienenä" jo osaa syödä itse (1v 3kk ja jo pari kuukautta syönyt käytännössä kaiken itse, enää ei juuri saisi auttaakaan). Ja ihan vaan siksi että ollaan av:lla, kerrottakoon että muuten ei kyllä ole yli-ihminen, käveli myöhään, ei tule juuri sanoja jne. ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän