Paha mieli esikoisen vuoksi, nuoremman lapsen kummeilta ei tule enää joululahjaa esikoiselle, ennen on aina tullut :(
Kommentit (6)
eikö siinä kummiksi luvatessa sitoudu muuhun ku lahjomiseen? Se lahjako on tärkein?
Onko kummeillasi omia muksuja? Mä oon kummi kahdelle ja olen joskus sanonut etten osta jouluksi mitään. Itsellä 5 lasta. Joten on muutenkin tiukkaa ostella lahjoja.
Sulla on pikkusen väärä käsitys kummiudesta jos kuvittelet että AINA pitää joku lahja antaa. Kummilta kysytään että tahtooko hän osallistua lapsen kristilliseen kasvatukseen, eikä sitä että tahtooko hän sitoutua loppu elämäkseen ostamaan lahjan joka synttäri ja joulu!!!!!
Ei voi noin typeriä ihmisiä olla. Ei kummin tarvii kummilanpsensa sisaruksia muistaakaan, ainoastaan omaa kummilastaan.
Nehän on sun kuopuksen kummeja, ei esikoisen. Ei siis mitään " pakkoa" muistaa esikoista.
Monilla voi olla lahjottavia ihan tarpeeksi ilman kummilasten sisaruksiakin.
t. 6 lapsen kummi ja omiakin lapsia on...
Jopa on vaatimukset huipussaan... Heh, jos mekin ostettas lahjat vielä kaikkien 7 kummilapsen sisaruksille, niin sais unohtaa oman perheen joululahjat kokonaan. Jopahan on ahneus huipussaan!!!
Siis provo.