Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä palstailee nykyään Jouluiset -04

20.12.2005 |

En ole pitkään aikaan palstaillut kun sain netin vasta nyt ja olen ehtinyt hukata -04 joulukuiset. Itellä huomenna 1v täyttävä neiti. Olis kiva päästä vaihtaan kuulumisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkaan tällaista ryhmää ei jostain syystä ole niin perustetaan sellainen uudestaan johonkin?! Ehdotuksia? Aiemmista viesteistä luin, että ainakin yksi äiti (Hanna.S) kaipaili samaa ryhmää. Meillä oli siis 1v neuvola eilen ja huomenna täyttyy virallisesti eka vuosi. Olis kiva vaihtaa kuulumisia muiden samanikäisten lasten äitien kanssa. Kohta on pakko lähtee nukkuun ko oon ihan kuitti mut huomenna aamulla oon taas paikalla jos joku haluaa liittyy seuraan!

Vierailija
2/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli vähän aikaa sitten oikeen pitkäki pino joulusia, mut ainahan me ollaan oltu huonoja pinoutuun.. Ja lienekkö joulukiirettä kaikilla..=)

Meillä tuli lauantaina täyteen vuosi, neuvolas myös me käytiin.. Jännitin vähän että onko pojalle tullu pituutta " tarpeeks" mutta olihan tuota! =)

Pituutta oli 77cm ja painooki vähän päälle 11kg.. Sanoi th että isänsä pitunen pitäs tulla..=)

Millasia mittoja teidän neiti sai, Nippe?

Hyvää joulua!!=)

Miitu ja poju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joku aika sitte pitkäki pino joulusia, mutta ainahan me ollaan oltu aika laiskoja pinoutuun.. Ja liekö joulukiirettä ilmassa..=)

Meidän poju täytti vuoden lauantaina, ja neuvolassaki on käyty. Jännitin vähän, onko pituutta tullu " tarpeeks" , mutta olihan tuota.=) Mitat oli: pituus 77cm ja paino vähän päälle 11kg. Th sanoi että pitäs tulla isänsä pituseks..=)

Millaset mitat teidän neiti sai, Nippe?

Hyvää joulua kaikille!

Miitu ja poju

Vierailija
4/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sit kaks kertaa tuon...=) Sori!!

Vierailija
5/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyihän sieltä jo yks mamma ku oikein haki :)

Meidän neitin mitat on painoo 10350g, pituutta 75,5 cm ja pipo 46,5. Meilläki typylle ruoka maistuu ja kaikki kelpaa. 1vee rokotus jäi saamatta kun tyttö on nuhainen (niinku koko perhe tällä hetkellä) mut tammikuun alussa sit uudestaan. Ja neuvolatäti halus laittaa lähetteen fysioterapeutille kun tyttö ei konttaa vaan peppukiitää. Se piti tärkeenä et jos neitin jollain keinoin sais edes vähän konttaamaan. En tiedä miten tällä alueella toimitaan muissa neuvoloissa mut samapa tuo.

Oon nyt kotona koittanu vähän opastaa konttaamisessa. Näyttäny mm. mallia. On aivan ihanan hauskaa kun äiti konttaa :) Nilkoista oon kans vähän pitäny kiinni et jalat pysyy takana konttausasennossa ku etenee ja ihan hyvin se menee niinkin eteenpäin. Muutaman kerran ottanu myös jo ite " konttausaskelia" eli kyllä se osaa mut on vaan todennu et peppukiitäminen on parempi juttu.

Meillä on aivan ihanan hyväntuulinen ja naurava tyttö ja jos ei oikeesti naurata ni sitten vain irvistellään tai tekonauretaan. Se piristää kummasti päivää kun yksi jaksaa olla koko ajan iloinen varsinki kun oon muutaman päivän ollu huonossa kunnossa ja väsyny.

Nyt pakko siirtyä pehkuihin. Palaillaan astialle ja nyt muutkin jotka löytävät kotoaan tässä kuussa 1v täyttävän naperon ni mukaan vaan!

Vierailija
6/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti tulee myöskin 21.12 yhden vuoden,synttäreitä juhlitaan 26.12 kun tulee kummit vähän kauempaa kyläileen.

meillä on pieni siro tyllerö,arvioisin et n 8,4kg ja pituutta ei välttämättä oo edes 70cm.Todella iloinen pakkaus joka osaa tingata,minä sanon että on niin Neea sanoo et ei,ja nyt on pari päivää hokenut ei oo.Äitiä yrittää sanoa,mutta siihen ne jääkin.

Huomenna on meidän neuvola,laitan niitä mittoja sit vaikka tarkemmin.

Neea tykkää isosiskon nukeista ja niitä pukki tuokin muutaman oman,saa nähdä onko ne sit niin mukavia kun saa luvan kans niitä kannella.

Meillä ruuan kans on nyt nirsoilut hieman ja syöttötuolissa ei pysy istaaltaan yhtään,loukkaantuu kovasti kun kieltää nousemasta ja syönnit jää sit siihen.

Kyllä se on kivaa aikaa seurata kun oppii kokoajan uutta ja yrittää matkia isompia ja kuin on sisarusten kans kiva leikkiä,harmi vaan kun täytyy lähteä töihin heti uuden vuoden jälkeen,onneksi mun sisko tulee hoitaan kotiin niin ei tarvi hoitoon vielä lähteä,mies on neljä yötä viikosta aina kotoa pois töiden vuoksi.

Täytyy minunkin lähteä nukkuun et jaksaa taas aamulla nousta touhuamaan lasten kans!

Kirjotellaan taas!

Vierailija
7/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ketju on joten lueppa terveisiä sieltä.

mustakin on tosi kivaaa lukea toisten samanikäisten kuulumisia.

mukavia juhlapäiviä teille!