Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihemeellä saan maidon nousemaan rintoihin?

Vierailija
20.12.2005 |

Alkaa olemaan jo toivoton meininki. Viikko on aikaa synnytyksestä ja ei vieläkään ole maito noussu rintoihin! Pää ja niskat on kipeät, kun tunnin välein vauva imee rintaa, muttei vaan mitään tapahu. Aikasemmille vauvoille kyllä on maitoa tullu oiken lahjotukseen asti. Onkohan tähän vaivaan jotain apua tällä palstalla? Neuvolaan jo soitin, mut sieltä käskivät antaa lisämaitoa, mitä tietysti annankin. Mut tahtoisin niin kovasti imettää tota pikkuista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun aikuisten oikeasti, mun piti antaa vauvalle iltaisin lisämaitoa ekat 3 viikkoa ja sen jälkeen ei todellakaan enää tarvinnut...nyt tulee niin että huhhuijakkaa.

Vierailija
2/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tehosi kyllä nopeesti. Saisitko synnäriltä hakea sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut auttaa maidon herumiseen. Tosin jos olet tiukkapipoista sorttia niin alkoholitonkin kuulemma käy. Ja yksikin annos kerrallaan riittää...

Vierailija
4/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei ole maitoa riittänyt vaikka kaikkeni olen yrittänyt päivästä toiseen huutavaa lasta imettänyt niin 2,5 kk:ta on tullut ja siihen on loppunut, no nyt tokalla kerralla sanoivat että saattoi tuo koliikkilapsen kanssa valvominen sitä verottaa... kuule älä ota siitä paineita kun kerran tuttelit on keksitty.

Vierailija
5/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maito nousi samantien. Vanhankansan konstit usein toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä