Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äsköseen synnytysprovoon vastaprovo:

Vierailija
20.12.2005 |

Mua ihmetyttää ihmiset, jotka synnyttää parissa tunnissa ensimmäisen supistuksen alkamisesta ja sitten ihmetellään, että miksi joku muu tarvii epiduraalin.

En tajua, että miten jollakin on niin löysät kudokset, että kohdunsuu aukeaa muutamasta supistuksesta. Itselläni on niin tiukka kudostyyppi,e ttä sitä päivitteli moni kätilö. Samat kätilöt sanoivat,että joillakin kohdunsuu aukeaa sentin heti, kun sitä reunasta vähän koskettaa tai kätilö vähän näpelöi. Eli se on ihan kudostyypistäkin kiinni ja vaikka ois miten rajut supistukset, ni joillakin kestää vuorokauden ennekuin alapäässä on tapahtunut juuri mitään ( näin minulla).

Jo lapsen kalvot oli niin " sitkeät" , ettei lääkäri saanut niitä puhkaistua kuin pitkän yrittämisen jälkeen ja ihmetteli, että onpas paksut ja tiukat kudokset joka puolella.

Joten mua alkaa vituttaa nämä synnytyssankarit, joilla tosiaan synnytyssupistukset on luokkaa max. 5 tuntia ja sitten on varaa moralisoida niitä, joilla kaikki ei käy käden käänteessä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että plops vaan. Toista se on treenatuilla vatsalihaksilla, joutuu vähän töitäkin tekemään kun lihasvastus on niin suuri, heh heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme