Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haamu?

19.12.2005 |

Tein juuri Acon10 testin kp 26/28 menossa ... Ja siihen tuli haamuista haamu sellainen jonka erottaa kyllä ... Voiko se olla totta että meille tulee vauva?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamujen haamu Aconilla, sai todella tiirata, mutta kyllä se siellä oli ja kyllä se oli viesti vauvasta ainakin meille. Että eiköhän teillekin!!!!

Testaa uudelleen parin päivän päästä, niin saat kunnon viivan!

Vierailija
2/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtä vahvoja kuin testiviiva. Teehän parin päivän päästä uus testi niin pitäis näyttää vahvemmalta ainakin, mutta niinkuin mulla silloin, voi myös sillonkin näyttää edelleen haamua. Itse uskon haamuihin, tosin aconia en ole käyttänyt vielä, käytin silloin apteekin testiä. Varovaiset onnittelut siis täältä, kerrothan sitten miten kävi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieskin siinä kaksi viivaa näki kun kotiin tuli, että ei ollut mikään näkövirhe itsellä :)

Mutta testaillaan ny vielä loppuviikolla jos ei menkkoja kuulu, mutta kyllä se taitaa plussa olla :)

Vierailija
4/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mona_82:

Tein juuri Acon10 testin kp 26/28 menossa ... Ja siihen tuli haamuista haamu sellainen jonka erottaa kyllä ... Voiko se olla totta että meille tulee vauva?!

Täällä sama homma..tänään testasin Acon 10,kp 25/27-32..tuli TODELLA HAAMUJEN HAAMU..en tiedä uskallanko luottaa,olen viel asenteella et menkat kyl tulee sieltä..monet kyl sanoo et plussa se on haamukin mut silti..eli eiköhän me testata uusiks viel loppuviikosta ja toivotaan parasta!!

PLUSSA ONNEA SINULLE MONA!!!