Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä lahjaksi kihlaparille, jotka asuvat erillään

19.12.2005 |

Pitäisi hankkia lahja veljelleni ja hänen tyttöystävälleen, he menivät kihloihin. Olleet yhdessä vajaa vuosi ja asuvat molemmat omassa taloudessaan ja hyvin varusteltuina kodinkoneet ym. on. Kertokaa lahjavinkkejä! Pari iältään n.30v. Tyttöystävää en ole edes nähnyt kertaakaan, asutaan kaukana, joten pikkuisen vaikea tietää mitä ostaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina lahjakortin jos en keksi muuta. Itse oon kanssa saanut niitä ja ne on kivoja, kun saa itse valita mieleistään, eikä tarvitse ottaa mitä tahansa lahjaa vastaan... siis kun joskus saa sellasia lahjoja, että jo valmiiksi avatessaan ajattelee, että voi itku taas pitää tunkea kaapin perälle tai heittää menemään ensimmäisen tilaisuuden tullen... taidan olla kamala, mutta kun on pienet tilat ja itsellä tarkka maku, niin vaikea on lahjan osua kohdalleen...

Vierailija
2/2 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortteja olen mäkin suosinut, sillon kun ei muuta keksi. Myös se ruokapuoli kuulostaa aina hyvältä... ainakin jos mietin itteeni niin olis mukana saada illallinen jossain kivassa paikassa. vaikka osakin summasta maksettuna niin kyl sitä ite sit loput mielellään laittaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi