Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluviikkoon JKL!!!

19.12.2005 |

Se on jouluaatto jo lähellä =)

Meidän pinot hiljentynyt, liekö joulukiireissä syyt?!?

Mutta tänne ei mitään uutta kuumeilun kannalta.

Tulin vaan aloittamaan pinon ja toivottamaan oikein mukavaa ja nautinnollista joulua!!!

Myös plussaonnea sitä tarvitseville =)

Camelot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just menetin täysin hermoni kun yritettiin leipoa pipareita eikä siitä tullu yhtään mitään, lentää kaikki roskiin.Liekö taikinassa vika vai siinä ettei kumpikaan olla mitään jauhopeukaloita. No mulle tietenkin heti semmonen olo että eihän musta oo edes äidiksi kun en osaa pipareita tehä:(

Jouluaatto ja tädin tulo senkun lähestyy. En kyl yhtään osaa sanoo liittyykö kaikki nippailut tätiin vai mahdolliseen plussaan. Toivotaan tietenkin että plussaan..tuntuu kyllä että tää piparifiilis on nyt sit pms-oireita, jotka on ollu mulla tosi vahvat jo monta kuukautta. Tuntuu, että pitäs jotain masennuslääkkeitä hakee kun olo on aina ihan hirvee ennen menkkoja ja ne kuulemma auttaa myös pms:ään, jos niitä käyttää vaan sillon just ennen menkkoja. Plääh, nyt kyllä masentaa, vaikka tajuunki ettei se äitiys oo yksistä pipareista kiinni, mutku ite on aina saanu niin hyvää ruokaa kotona ja nyt ei sit osais omalle lapselleen tehä edes...

Ja kaikenkukkuras tänään on se miehen spermatesti...tosin aateltiin et se saa vasta tänään lääkäriltä lähetteen ni ei olla maltettu olla selibaatissa kun ei siitä oo kun netistä luettua tietoa et visiin 3-4 päivää pitäs olla ilman?Camelot varmaan tiiät enemmän?Mut kohtahan se selvii siel lääkärissä.

Sori kun tuli hiukka negatiivinen kirjotus taas, toivotaan että se plussa tulis viikonloppuna niin se ois maailman paras joululahja!

-beijaflor

ps. ai niin, mistäs täältä jyväskylästä saa ostaa joulukuusia?Myydäänkö jossain keskustassa kun ei olla vielä nähty niin ihmetyttää vähän...?!

Vierailija
2/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu lähestyy.. ei ole kyllä yhtään joulufiilistä!! Mulla on muutenkin joku masis kausi menossa, kun mikään ei innosta ja mies kun sanoo kissan väärässä paikassa tai väärään aikaan, niin mä alan itkee!!! Hävettää jo... mut ei mahda mitään..

Tässä kuussa ei mitään ovista tuntunut / näkynyt, tätä ennen hirveet kivut ja limat ollu, nyt ei mitään.. liekö siitä vauvatekostressistä mistä aiemmin kävin täällä purkautumassa?! Ei olla hirveesti puuhailtu ja siksi en myös (siis stressin vuoksi) ole täällä hirveesti käynyt.. Mulla pääsi lauantainakin itku kun eräs tuttu oli plussannut ja mä en.. ja vielä tuo tuttu on muutenkin vähemmän aikaa yrittäny kuin me.. meilläkin tämä vasta oli kolmas kierto!!

Beijaflor kysyi joulukuusesta, niin uskoisin että torilla on kuusen myyjiä ja pari päivää ennen aattoa on siinä teidän Siwan vieressäkin myyjä ;) Ainakin muutamana aiempanan vuotena on ollut!

Mä tein pipareita lauantaina, pari ekaa pellistä poltin hiukan, sit piti huutaa mies vahtimaan niitä pipareita sillä aikaa kun mä kaulin ja painelin uusia..

Pinoutuminen on kyllä todella hiljentynyt, kun vertaa alkuaikoihin..

Mukavaa ja tunnelmallista joulun odotusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor:

http://www.jyvaskyla.fi/ajankohtaista/uutinen.php/id/3466/gid/10

Siinä on kaupungin kuusenmyyntipaikkoja. Ei olekaan näköjään nykyään niin montaa paikkaa kuin aiemmin. Mut onhan noissa markettien pihoissa aina kuusia myös.

Meille ei kuusta tule, kun en minä sitä yksikseni saa haettua, eikä paljon olla kotona jouluna. Viime vuonnakaan ei ollut, kun ei vaan koko asia huvittanut. Ehkäpä se ensi vuonna jo alkaa huvittaa.. olisihan se mukavaa, kun olisi joskus kotonakin tunnelmaa. No, ensi vuonna on toivottavasti se pieni rääkyvä punertava pötkylä olemassa, joka tuo varmasti joulumieltä :)

Mukavaa joulua kaikille teille Jyväskylän kuumeilijoille! :) <3

toivottaa Mii- (rv 7+)

Vierailija
4/7 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kertomaan että niin vaan taas täti tuli kylään päivää aikaisemmin kun yleensä. Ei tästä taida mitään tulla koko vauva projektista. Ja saatiin tai siis mies sai aika epäasiallista kohtelua siellä lääkärissä. Mm. " lakatkaa stressaamatta" ," tiedän ihmisiä jotka ovat 9 vuottakin yrittäneet ennen kuin on tärpänny" , " Mekin vaimon kanssa yritettiin 1,5 vuotta ennen plussaa" . Ja kaiken kukkuraks ei ne enää otakaan niitä spermatestejä siellä yths:llä vaikka mulle terkkari oli sanonu että ottavat. Että sellasta.

En tiiä...mun pitäs varmaan lakata pyörmästä täälllä palstalla kokonaan..mutta haluaisin kuitenkin niin paljon tutustua muihin jyväskyläläisiin, kun tuntuu että on tän asian kanssa ihan yksin. Tuli vaan mieleen, että jos esim. camelot haluaisit/jaksaisit mailailla mun kanssa niin se olis musta mukavaa. Haluisin tietää et miten teijän hoidot lähtee käyntiin ym. Matildan kanssa ollaankin jo vaihdettu sähköposteja.Muutkin voi mailailla jos haluu. Niinku jo joskus sanoin niin ois tosi mukvaa tutustua livenäkin myöhemmin. Kaipaisin lenkki ja näyteikkunaostos seuraa kovasti:) Osote on:beijaflor83@hotmail.com

Yritän siis varmaan nyt lopetella tän palstailun.Mut saa nähä miten käy.Ois kiva jos camelot ja muut pistäsitte mailia!

Rauhallisia joulupyhiä kaikille!

Vierailija
5/7 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Beijaflorille!! Mulla oli jotenkin sellainen tunne, et teille olisi tärpännyt..

Meillekin täti tuli aamulla.. sen kyllä tiesin kun tässä kierrossa noi puuhailupäivät meni ohi muista syistä.. :S

Mä Beijaflor kirjottelen sulle, kun vain ehdin!! Ka olisi kiva nähdäkin! Mä lopetin vauvateon stressaamisen, kun vähensin oikeesti täällä palstalla käyntiä.. Täällä vaan saa lukee miten nopeasti muilla tärppää ja sitten iskee epätoivo..

Oikein mukavaa joulun jatkoa kaikille =)

Vierailija
6/7 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh...Nyt on pyhistä päästy ja palattu arkeen mukaan, mukavaa!=o)

Beijaflor, olisikin mukava vaihtaa kuulumisia sähköpostin kautta. Nää onkin arkoja asioita ja olisi mukava saada vähän saman kokevalta tukea =) Kirjoitan sulle heti kun vaan ehdin ja saan aikaiseksi =o)

Mutta jospa sitä tänään heti hyökkäisi tuonne kaupungille alelaareja penkomaan ;)

Mukavaa viikkoa jyppilään =o)

Vierailija
7/7 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jatkan nyt tämän vanhan pinon perään, vaikka jouluviikko on vaihtunut väliviikoksi =) Luulen, että kirjoittelu on ollut hiljaisempaa joulukiireiden vuoksi, kyllä se tästä taas!

Kyllä tämä vertaistuki on mahtavaa. Kamalaa sanoa näin, mutta ihanaa, kun muillakin on samoja pulmia, niin ei ole läheskään niin paha mieli. Joten niistä muutama sana:

Miulla on pillereiden lopettamisen jälkeen tullut Beijaflorin tapaan melkoisia pms-oireita. Tässä kierrossa ne tuntuivat kestävän vielä sen kaksi viikkoa, koska kiertokin venyi viikolla. Tämän uuden kierron toisesta päivästä lähtien on ollut TODELLA erilainen fiilis! Joten ymmärrän ihan hyvin, miksi pipareiden epäonnistuminen johtaa pohdintoihin omasta kyvystä olla hyvä äiti! Toivottavasti sinullakin, Beijaflor, mieli on taas kohentunut uuden kierron alettua? Ja löytyikös se kuusi?

Matildalla olivat oireet hukassa. Myös minulla hävisi kolmannessa luomukierrossa ovisoireet, ja muutenkin tuntui olevan todellista ¿hiljaiseloa¿ kahteen aikaisempaan kiertoon verrattuna. Olenkin miettinyt, että mahdoinko ovuloida ollenkaan, ja kiertokin meni vähän sekaisin. Nyt siis neljäs kierto menossa, aikaisemmat 27, 29 ja 36. Tähän kiertoon tilasin ovistikut, joten ihan mielenkiintoista nähdä, jos on taas oireeton, että näkyykö hormonitasossa mitään merkkejä¿

Odottavan aika on pitkä, ja voin vain kuvitella, miltä teistä pitkään yrittäneistä tuntuu. Ja se on varmasti ihan totta, että tämä palsta on omiaan lisäämään vauvastressiä. Joskus on ihan hyvä ottaa täältä etäisyyttä, ja palata sitten vaikka tauon jälkeen uudestaan! Itselläni on tämän tärpin yrittäminen vielä niin tuore projekti, että huoli ei ole iskenyt. Mutta eipä sitä plussaa ole täälläkään näkynyt¿

Toivottavasti kuitenkin jykyläläiset jaksavat tännekin silloin tällöin kirjoitella =)

-Pyrynen-