YÖRKS! Onko mitään poppaskonstia raskauspahoinvointiin??
Mikään ei tunnu pysyvän sisällä ja tämä kamala oksentaminen invalisoi tänne kotiin! Asioillekaan ei uskalla lähteä ilman yrjö pussia!
Kommentit (5)
mutta vain vanhanaikainen sellainen. Suppona sain sen siksi, ettei yrjöillessä tabletit ois pysyneet sisuksissa. En tiedä saako Suomessa mitään vastaavaa.
http://www.drugs.com/phenergan.html
-olinko mä 2?-
Esikoisella nimittäin yrjösin sen koko 9kk. Mikään ei sillon auttaunut..
tuon B vitamiinin sanotaan myös auttavan. Mutta ei sekään toimi mulla kun oksennan vaan kaiken ulos.
nimim: rv 12 menossa ja olo vain pahenee
jäiset marjat, greippi (inhoan taas greippiä, mutta alkuraskaudesta sitä meni uskomattomia määriä)
Syö vähän, mutta usein...
Tsemppiä paljon sulle pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti helpottaa!!! Itse oksentelin 5-30 väliset viikot
mun gyne määräs mulle B12-vitamiinia kuurina sekä sipsejä syömiseksi (sanoi, että suolainen auttaa?). :P Ne ei kyllä kamalasti auttaneet, sitten kun piti lentää Suomeen sain " Phenergan" -nimisiä suppoja, jotka stoppas pahoinvoinnin heti kyllä, mutta nukuttivat aivan valtavasti. Mutta en siis yrjönnyt koneessa. Lapsi terve. Oksensin 7 viikkoa putkeen joka päivä ja aina kasvojen pienet verisuonet sain poikki ja olin rokkotautisen näköinen sen takia. Painoa tippui 5kg.