Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÖRKS! Onko mitään poppaskonstia raskauspahoinvointiin??

Vierailija
18.12.2005 |

Mikään ei tunnu pysyvän sisällä ja tämä kamala oksentaminen invalisoi tänne kotiin! Asioillekaan ei uskalla lähteä ilman yrjö pussia!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun gyne määräs mulle B12-vitamiinia kuurina sekä sipsejä syömiseksi (sanoi, että suolainen auttaa?). :P Ne ei kyllä kamalasti auttaneet, sitten kun piti lentää Suomeen sain " Phenergan" -nimisiä suppoja, jotka stoppas pahoinvoinnin heti kyllä, mutta nukuttivat aivan valtavasti. Mutta en siis yrjönnyt koneessa. Lapsi terve. Oksensin 7 viikkoa putkeen joka päivä ja aina kasvojen pienet verisuonet sain poikki ja olin rokkotautisen näköinen sen takia. Painoa tippui 5kg.

Vierailija
2/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain vanhanaikainen sellainen. Suppona sain sen siksi, ettei yrjöillessä tabletit ois pysyneet sisuksissa. En tiedä saako Suomessa mitään vastaavaa.

http://www.drugs.com/phenergan.html

-olinko mä 2?-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella nimittäin yrjösin sen koko 9kk. Mikään ei sillon auttaunut..

Vierailija
4/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon B vitamiinin sanotaan myös auttavan. Mutta ei sekään toimi mulla kun oksennan vaan kaiken ulos.

nimim: rv 12 menossa ja olo vain pahenee

Vierailija
5/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäiset marjat, greippi (inhoan taas greippiä, mutta alkuraskaudesta sitä meni uskomattomia määriä)

Syö vähän, mutta usein...

Tsemppiä paljon sulle pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti helpottaa!!! Itse oksentelin 5-30 väliset viikot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme