Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin vaikeaa miehille?

Vierailija
18.12.2005 |

Olen yrittänyt pitää lapsen leluja edes vähän järjestyksessä: legot omassa laatikossa, puupalikat omassa laatikossa, kynät ja muut vastaavat omassaan, pehmolelut isossa kopassa jne jne.. Minusta leluhylly olisi siistimmän näköinen ja sieltä olisi helpompi lapsen löytää se lelu mikä nyt sillä kerralla tulee mieleen. Mutta kun ei mies sitä ymmärrä, ei millään!

Ja sama juttu keittiön astiakaapissa: muovikipot tuolle hyllylle, lasiastiat tuolle, uunivuoat tälle toiselle... Ei mene jakeluun miehelle,ei!

Onko kyseessä jokin elimellinen vika/puutos vai pelkkää laiskuutta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se suurin syy: mies ei näe ko. hommassa mitään järkeä eikä koe asiaa mitenkään tärkeänä omassa elämässään. Akkojen kotkotuksia heidän mielestään.

Vierailija
2/2 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai huomaa sitä, minne mikäkin kuuluu.

Lohduttaudu sillä ap, että SINÄ toimit ihan vastaavalla tavalla ärsyttävän typerästi jossakin miehelle tärkeässä asiassa...

Minua kyrsii aivan sama kuin sinuakin, eli se, että mies ei lajittele leluja eikä tiedä, missä mikäkin asia on huushollissa.

Mutta toisaalta huomasin taas, kun mies siivosi kirjahyllymme joulua varten (meillä kolme isoa kirjahyllyä täynnä kirjoja lattiasta kattoon), että kyllä hänkin kykenee järjestelmällisyyteen. Oli mokoma lajitellut kirjat aihealueittain JA aakkosjärjestykseen... eikä edes ole mikään kirjastotyöntekijä ammatiltaan ;=)

Kivahti minulle kiukkuisesti, kun panin kirjan väärään paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi