Mitä olette mieltä tästä talopohjasta?
Meillä on loivan rinteen tontti ja nyt on kova etsintä päällä, mistä löytyisi sopivan oloinen talo perheemme tarpeisiin. Mitä olette mieltä Vaajatalon Fortesta, 160 m2?
http://www.vaajatalot.fi/tuote20.html
Kommentit (13)
Siitä mä tykkään, että julkiset tilat on kokonaan eri kerroksessa kuin makuuhuoneet. Mua jostain syystä ärsyttää, kun nykyään pistetään makuuhuoneita olohuoneen tai jopa keittiön (!?) yhteyteen. Yäk.
Itse tykkäisin yleensä avarammasta, mutta tuossa oli kyllä tiettyä viehätystä. :)
pitkulainen, siis se käytävä keskellä. Meille tulossa loivan rinteen talo ja mahdollisimman avara.
Meillä 5h+k+s+vh+kkh ja 200 neliötä.
Ahaa. Mikä talomalli teille tulee ja minkä fiman? Olemme vasta katselemassa taloja ja tämä sekä yksi Herralan malli miellyttää. Ehkäpä päädymme piirrättämään oman, en tiedä. Meitä on 2 aikuista ja 2 lasta.
Ap.
Samoin se eteiskäytävä olohuoneeseen on minusta huono.
on itse suunniteltu. En pysty laittamaan pohjaa tähän, on vain paperilla. Meillä 3 lasta. Eikä itse suunniteltu ole todellakaan halvin, niin kun joku sanoi. :)
T:6
Meille on kaavaan merkitty niin, että rakennuksessa tulee olla 2-kerroksisia osia. Siksi talon valinta on hieman rajoitettu. Onko teillä 1- vai 2-tasoinen?
Ap.
Vierailija:
on itse suunniteltu. En pysty laittamaan pohjaa tähän, on vain paperilla. Meillä 3 lasta. Eikä itse suunniteltu ole todellakaan halvin, niin kun joku sanoi. :)T:6
Ensinnäkin eteisen muoto ja koko. Hirveesti hukkaneliöitä!
Ja toiseks mä en voi ymmärtää miks lähes kaikissa taloissa saunaan mennään kodinhoitohuoneen kautta! Parempi olis erillinen kodinhoitohuone ja sitten saunatilat pukuhuoneella. Ei meillä ainakaan kodinhoitohuone oo aina kauheen hehkeessä kunnossa ja siinä sitten pitäis riisuutua saunomista varten. No thanks.
Muuten ihan jees. Makkarit kyllä aika pieniä.
Meillä 1½ kerroksinen ja olen ollut TODELLA tyytyväinen. Samalla lailla yksi makuuhuone alhaalla (leikkihuone) ja kolme makuuhuonetta ylhäällä! HYVÄ ratkaisu.Minäkään en tykkää siitä, että makuuhuoneet keittiön tai olohuoneen yhteydessä, siis ovet siellä! Hyvin vaatehuoneita jne. HYVÄ!
että vanhuuden tai muun syyn myötä saattaa rappusissa kulkeminen hankaloitua, jolloin on hyvä että kaikki talon toiminnot löytyvät ainakin yhdestä kerroksesta.
Käytännöllisesti siis todella tarpeellinen, mutta ei toki siitä silti tarvitse tykätä :)
meillä on ylemmällä tasolla yksi kerros ja alemman osan päällä yläkerta. Ylemmällä tasolla k+et+khh+kh+s+wc, alemmalla oh+mh, yläkerassa loput mh:t
Keittiö-ruokailutilakompleksi oli huono, liikaa oviaukkoja
Kodinhoitohuoneessa ei ikkunoita, onneksi oli kuitenkin ovi ulos. Sauna ja pesutilat myös ilman ikkunoita, pitää olla hyvä ilmavaihto. Pesutiloihin kulku kodinhoitohuoneen läpi. Kodinhoitohuone huonon mallinen.
Alakerran pitkä käytävä.
Hirveästi ulko-ovia, ovat kalliita.
Olohuone eri tasossa, en tykkää.
Yläkerta oli jotekin sokkeloinen.
Positiivistä oli tekninen tila, varasto, vaatehuoneet ja että molemmissa kerroksissa oli vessat.
Minä en tykännyt, mutta pääasiahan on, että teidän perhe tykkää, eikö vain?
Just, okei.