Bees & Honey, Dear Eki
Dear Eki!
Mulla on ihan kauhee ongelma, kun mä menin uimahallissa vahingossa miesten puolelle ja tajusin sen vasta saunassa kun istunut lauteilla 10 minuuttia. Voinko olla raskaana? Seksiä en oo harrastanut mut mä seurustelin kaksi viikkoa ja me harrastettiin pettingiä.
Kommentit (21)
Dear Eki!
Mitä mä teen? Tyydytin itseäni nakilla ja nakki katkesi. Osa siitä jäi sisälleni, miten saan sen pois?
kuukautisvuotoni on punaista, eikä sinistä niinku sidemainoksissa?
Vastaa please!
Tässä ote tämän päivän kysymyksestä
Hei Eki! Alapäässäni on aivan sairaasti valkoisia matoja, ja kutittaa ihan sikana. Mitä niille pitää tehdä?
mua vain huvittaa se, että olen itsekin lukenut Ekiä posket kuumina 11-vuotiaasta siihen johonkin 15-18v saakka
Mulla on pieni pippeli, enkä kehtaa harrastaa seksiä tyttöystäväni kanssa. Se on levossa 4cm ja erektiossa 12,5cm. Onko mitään toivoa, että se vielä kasvaa? Olen 10-vuotta.
Osa kysymyksistä ihan aiheellisia, osa tuulesta temmattuja mitä ihanampia satuja.
joka oli huolissaan siitä, että hänellä on liian iso sukupuolielin. Kivekset ei mahtuneet kondomiin...:)
Mistä johtuu, että kivekseni eivät millään mahdu kondomin sisälle?
Hahaha... Ja tämä oli tosi juttu! =)
Onko kenestäkään muusta tuon Ekin vastaukset aika tympeitä Ilta-Sanomien sivuilla?
Kahdeksan vuotta vanha ketju, mistä sä tän nyt repäsit?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:48"]
Onko kenestäkään muusta tuon Ekin vastaukset aika tympeitä Ilta-Sanomien sivuilla?
[/quote]
Olin ennen ihan varma, että koko ukkoa ei ole olemassakaan. Sehän on näyttänyt samanliselta sedältä 70 -luvulta asti.:-)
Moi Eki!
Mä join 6 kaljaa kaksi viikkoa sitten enkä muista otinko tamppoonin yöllä pois kun tulin kotiin. Narua ei löydy mutta miten mä saisin tietää onko tmappooni vielä sisässä vai ei?