Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vaiheinen työhaastattelu!!!! Täh?

Vierailija
16.12.2005 |

siis onko nykyään 2 vaiheisia työhaastatteluja? Tuli kutsu yhteen haastatteluun, ja siinä luki, että ensin on RYHMÄhaastattelu ja sitten muutamille lisäksi YKSILÖhaastattelu. Mitä mitä mitä? Omituista! Ja mitä siellä ryhmässä edes puhutaan? kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisilla eri tavoilla voidaan yrittää selvittää hakijoiden eroja ja ominaisuuksia. Itse olin juuri kahdessa yksilöhaastattelussa samaa työpaikkaa varten. Monesti olen myös ollut haastattelu + psykologiset testit -yhdistelmässä.

Vierailija
2/5 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ainakin sellaisissa ryhmähaastatteluissa, joissa kysytään kaikilta vuoronperään samoja asioita sekä laitetaan keskustelemaan...

Muutaman parhaan valitsevat jatkoon. Itsellä ennätys on ollut 5-vaiheinen haastattelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis et jyrää ketään mutta et ole se hissukkakaan joka ei uskalla sanoa mitään. ole kohtelias, kuuntele muita ja puhu reippaasti. sillä ryhmässä pärjää.

Vierailija
4/5 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus se vain nopeuttaa tilannetta eli yhtäaikaa saadaan käytyä monta läpi sekä seurataan miten tuollaisessa tilanteessa toimii sekä miten vastaa kysymyksiin eli keksii erilaiset vastaukset kuin muut. Tehtävästä riippuen myös kykyä toimia ryhmässä voidaan arvioida

Vierailija
5/5 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on motivaatiotekijöitä, jotka pitää laittaa järjestykseen jne.