Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiset lapset voi jättää keskenään nukkumaan, jos lähtee lähibaariss käymään?

Vierailija
16.12.2005 |

Jätetään tietenkin puhelinnumero pöydälle, että jos hätä tulee, niin voi soittaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa kaverin kanssa saanut harjoitella kahdestaan yötä olemalla meillä, mutta itse en ole ollut ryyppäämässä vaan toisessa asunnossa valmiina kotiin tulemaan jos pelko yllättää ym.

Yksin en jättäisi todellakaan vielä, kaverin kanssa kokeilut sallin.

Yksin jättäisin vasta 15 vuotiaana.

Tämä asia kyllä vähän riippuu nuoresta itsestäänkin, haluaako jäädä yksin jne..Meillä ei ole halunnut joten ei siihen pakoteta

Vierailija
2/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lapsille puhutaan asiasta hyvissä ajoin. En lähtisi yhtäkkiä niin ettei lapset tietäisi.

Meillä on lähibaari parin minutin kävelymatkan päässä. Ollaankin mietitty joko voitaisiin joku perjantai-ilta lähteä kahdestaan. Ensisijaisesti menisimme laulamaan karaokea (vielä olemme käyneet vuorotellen). Eli se alkoholi ei ole meillä syy lähteä. Ehkä lähiaikoina kokeilemme..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätänhän mäki tunniks pariks 11v-6v.mut ainoastaan jos käyn kaupassa.

Vierailija
4/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarttis jonnekin ulos päästä tuulettumaan niin veisin lapsen anopille hoitoon, tai pyytäisin anopin tänne lapsen seuraksi. Anoppi asuu onneksi noin 100m päässä.

Vierailija
5/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä nuorempia ei missään tapauksessa

Vierailija
7/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kotoisin pienestä maaseutupitäjästä ja siellä asuvat kaverit kyllä jättää yläasteikäisen hoitamaan pienempiä ja muistan itsekkin teininä hoitaneeni lapsia suunnilleen kaikki viikonloput. Eipä siellä oikein muuta " ansaintamahdollisuutta" alaikäisille ole. Itse asun kaupungissa ja en kyllä jättäisi yksin, enkä kovin nuoren hoitoonkaan lastani illaksi/yöksi. Täysi-ikäinen on oltava.

Vierailija
8/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on jo oikein kypsä, eikö muka voi luottaa? Nuorimmatkin nukkuu aina heräämättä aamuun asti. Eikä me edes oltais kauan.

Vierailija
9/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt oikeesti mukuloitaan muualla kotiin jättäis yksin nukkumaan!

Vierailija
10/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla EI MISSÄÄN NIMESSÄ!

Vierailija
11/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteikäiset, jos tietävät asiasta etukäteen ja saavat teidät tarpeen tullen kännykällä kiinni.

Vierailija
12/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kai kukaan nyt oikeesti mukuloitaan muualla kotiin jättäis yksin nukkumaan!

Mä ainakin olen jättänyt 8-vuotiaat kaksoseni nukkumaan. Ensin olen selittänyt, että äiti ja isä käy vähän baarissa ja tulee kotiin ennen lasten heräämistä. Varmana ei jää traumoja.

Vierailija
13/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan lapsesta minkä ikäisenä voi jättää.

Vierailija
14/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kännykkänumeroa? Jos eivät, ovat liian pieniä. 18-vuotiaat, sanon minä.

Vierailija
15/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat ovat menossa kunnolla kännäämään ja voi olla vaarana että ilta venähtää aamuun asti, voi olla syytä jättää menemättä. Jos kuitenkin kyse on käymisestä jne. niin n.10 vuotiaan voisin kuvitella jättäväni, kunhan ei ole vastuussa nuorempien heräilyistä tms.

Vierailija
16/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isi on alkkiksia. Sori kun pilataan elämäsi mukula.

Vierailija
17/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa kamala herätä yöllä vessaan ja huomata, ettei vanhempia ole missään.

Vierailija
18/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku meinaa sitten tilata 18-vuotiaaksi babysitterin jos tarvii jonnekkin lähteä ilman lapsia :D

Tota..anteeks vaan mutta tämä keskustellu huvittaa minua.

Vierailija
19/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi kuvitella jättävänsä lapset yksin sen vuoksi, niin kyllä kielii jostain vakavammasta. Tai sitten vain tyhmyydestä.

Vierailija
20/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin aloin seurustelemaankin vakavasti jo 13v ja muutin yksin asumaan jo vähän ennen ku täytin 15v...

Omien lasten suhteen taas on toinen juttu, ehkä 10vuoden päästä jätän kun pojat on 18v, 15v, 14v ja 2x13v...