Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: miten koet sen, jos joku muu kuin oma vaimo kehaisee sinua hyväntuoksuiseksi?

Vierailija
08.05.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, hassusti sanottu

Kai rumakin voi olla seksikäs.. Eihän kauneus tarkoita seksikästä?? ainakaan mun mielestä.

Vierailija
2/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ei voi olla seksikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin viimeksi se nainen joka kehui hyväntuoksuiseksi ajautuikin kanssani sitten sänkyyn, muutaman kerran vastaava kuvio on tapahtunut ja se on joka kerta johtanut seksiin vaikka se ei ehkä ollut tarkoituskaan, eikä ollenkaan siinä yhteydessä kun nainen minua on hyväntuoksuiseksi kehunut.

Vierailija
4/5 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa minut todella kuumaksi. Kerran marketissa oli suorastaan PAKKO ujuttautua erään miehen ostosreitille pelkän tuoksun perusteella. Tarkemmin vilkuiltuna, mies oli myös ainakin minun mittapuuni mukaan katseenkestävä.Vierekkäin perehdyimme makaronien mystiseen maailmaan,mitään puhumatta.Partavesi oli todella huumaavaa! Eikä sitä missään nimessä ollut liikaa. Aikansa (makaroni)pusseja puristeltuaan mies jatkoi matkaa kohti kassaa. Jäin hajamielisesti miettimään perhos- ja simpukkamakaronien eroa.

Vitsi kun miehet tajuaisivat kuinka jo pelkkä hyvä tuoksu voi saada naisen villiksi.Jos ko. miestä olisin saanut ns.luvan kanssa koskea,olisi hän kotioloissa saanut kunnon kyytiä jo eteisessä!

Vierailija
5/5 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma tuoksu on aivan ihana, ei mitään partavesiä vaan miehen ominaistuoksu... ne feromonit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi