Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs mieltä vai mielipuolta?

Vierailija
16.12.2005 |

tyttäreni on esikoulussa. Syksyn mittaan sovimme eskarikaveri " merjan" äidin kanssa vuorokyydeistä. Minä vein ja hän haki. Vähän aikaa sitten tyttäreni tuli hysteerisesti itkien kotiin. Tuo kaverin äiti oli alkanut huutamaan hänelle autossa " minä en enää kuljeta sinua koska olet niin vaikea lapsi ja hankala ihminen, etkä tottele" . Soitin tietenkin hänelle ja kysyin mistä nyt kenkä puristi. Nainen kertoi vihaisena ettei tyttöni ollut lähtenyt hänen kyytiinsä vaikka oli kuinka komentanut. On kuulema joka kerta yhtä vaikeaa, että eskariopet voi todistaa sen. Sanoi että " sun tyttös inhoaa mua ja on huonosti kasvatettu" :S . Sanoin että JOS tyttöni on hidastellut autoon tullessaan, niin se on kyllä ihan normaalia 6vuotiaan käytöstä. Samoin hidastelee hänenkin tyttönsä, mutten ole asiasta sanonut, koska se on mun mielestä normaalia. No tuon jälkeen emme kyyditelleet toistemme lapsia.

Juttelin esikoulun opettajien kanssa ja he sanoivat ettei KOSKAAN ole ollut MINKÄÄNLAISIA ongelmia kotiinlähdön suhteen. Samoin eräs

äiti kertoi että tyttöni oli ollut autossa ennenkuin tää nainen oli edes itse autossaan. Eikä nainen ollut YHTÄÄN kertaa komentanut tyttöäni kiirehtimään.

Tänään tyttöni kaveri tuli sanomaan, ettei hän pääse merjan luo, ennenkuin mun tyttö pyytää merjan äitiltä anteeksi käytöstään!!!!!!!!!!!

MErjan äiti oli sanonut että mun tyttö on riidankylväjä ja tuhma tyttö :S .

Olen todellakin tyrmistynyt. miten aikuinen ihminen VOI tehdä noin??? Yrittää käännyttää toisia lapsia minun lastani vastaan puhumalla valheita! Muutenkin että AIKUINEN PITÄÄ VIHAA LAPSEN KANSSA?

Tyttöni pelästyi sitä raivokohtausta niin ettei pariin päivään uskaltanut lähteä eskariinkaan :' (

Onko tämä nainen jotenkin mieleltään sairas? Mitä asialle pitäis tehdä? Onko kenellekään tapahtunut vastaavaa?

Mies on vielä töissä...en ole hänelle kertonut tämänpäiväistä " ylläriä"

...itsekseni tätä kelailen.

Tekis mieli viedä akka nurkan taakse ja vähän pyöräyttää :/ !!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla