Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yleistä tälläinen käytös mieheltä?!

Vierailija
16.12.2005 |

Mies ilmoittaa tulevansa kotiin normaalia aikaisemmin ja pyytää että ruoka olisi tulossa. Ilmoitan olevani lapsen kanssa pihalla ja tekeväni sitten jotain kun menemme sisälle.

Mies ajaa pihaan ja olemme vieläkin ulkona, mutta rupeamme heti tekemään lähtöä sisälle päin. Kun lopulta saan kaikki tavarat sisälle ja lapselta ulkovaatteet pois, niin ukko istuu tietokoneen edessä ja ei sano SANAAKAAN! Ei moi, ei hei, ei MITÄÄN! Siinä yritettyäni hetken jutustella ilman vastauksi, päätin olla tekemättä ruokaa jos sitten huomaisi minunkin olemassaolon.

Painui sitten ulos ovesta tekemään pihatöitä, kun kuuli ettei ruokaa ole tulossa.. Huusin vain perään että arvostusta molemmin puolin..

Taidan palata töihin niin lakkaa kohtelemasta itsestäänselvyytenä!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teenkö ruoan valmiiksi ja tottakai minä teen. miksi en tekisi. mieti vähän ap kuinka itsekäs olet.

Vierailija
2/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään ei puhu vaikka kysyisi, niin se osoittaa kyllä jotain kunnioituksesta. Siksi en sitä ruokaa suostunut laittamaan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mielessään haaveillut että saisi kotona ruokaa.

En ihmettele yhtään että mökötti. Mököttäisin minäkin.

Ja sinun käytös oli lapsellista " enpä tee ruokaa ku et puhu mulle" :(

Vierailija
4/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten joku muukin sanoi, olisit iskeny vaikka makaronilaatikon uuniin ja mennyt sitten pihalle.

Vierailija
5/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

te käyttäydytte nyt molemmat, mutta täytyy sanoa, että molemmilla on pointtinsa. Kyllä minua miehenä ottaisi päähän, jos vaimo ei viitsisi sen vertaa ilahduttaa, että laittaisi ruokaa kun pyydän.

Vaimona taas ottaisi päähän, jos mies tilailisi puhelimella ruokaa kuin pizzeriasta ja osoittaisi mykkäkoululla mieltä, kun ei mene herra tahdon mukaan.

Eli olen molempien puolella:)

Vierailija
6/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö tosiaankin miehelle ruuan? Meillä mies osaa onneksi tehdä sen itse.. Lapsille ruuan laitan tietysti ja yleensä siitä jää miehellekkin. Mutta en kyllä alkais väsään ruokaa aikaisemmin pelkästään AIKUISELLE. Miehesi käyttäytyi lapsellisesti. Minun mies ei ole koskaa pyytänyt minua laittamaanruokaa hänelle.. Yhdessä teemme useimmiten jos hän on kotona.

Vierailija
7/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos aina loukkaantuu, jos ei ole ruokaa silloin kun hän tulee kotiin

Vierailija
8/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tollasta mykkäkoulua koska ruokansa viivästyy!!!Aivan sama kuinka rankka päivä töissä,se päivä vaan pahenee kun tuo sen vitutuksen kotiin ja suututtaa muutkin.

Kyllä sen verran pitää tapoja osata että sanoo jos huono päivä niin voi sitä ymmärrystäkin saada ihan eri tavalla kun että alotetaan mykkäkoulu tuollaisesta asiasta.

Oikein ap teki,ehkä mies tajuaa tuosta,ehkä ei.Kirjoita hälle vaikka lappu jos ei puhuminen suju,mutta kannattaa tuokin pieni välikohtaus selvittää ettei jää nakertamaan ja tulevaisuudessa voi ehkä välttyä vastaavalta !

=)

Vierailija
9/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olla koskaan vastaavassa tilanteessa oltu, sillä meillä mies osaa kyllä itsekin laittaa ruokansa tarvittaessa. Mutta kieltämättä minäkin joustan aikatauluistani miehen vuoksi, sillon harvoin kun jotain pyytää, kyllä hänkin tekee niin paljon minun ja lasten vuoksi.

Vierailija
10/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vetelehtii mitään tekemättä kotona.

Vierailija
11/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen aikaan kun perhe on koossa. Kyllä siinä otetaan huomioon niin aikuiset kuin lapsetkin!

t. 2

Vierailija
12/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun äiti hoitaa lapsia/lasta kotona, hän " vetelehtii" . Olen kyllä

täysillä ap:n puolella. Kyllä lapsen ulkoilu menee ykkössijalle, aikuinen

jaksaa kyllä sapuskaansa odottaa tai tekee sen sitten itse (vaikka valmiiksi ulkoa palaavillekin!).

Vierailija
13/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkö olis ap:n pitäny tulla kesken kaiken laittaa herralle sapuskaa?

Vierailija
14/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi toimeliaisuutta, kun puet itses ja lapsen

tonne tuuleen ja pakkaseen. Tietysti, jos mies ei osaa laittaa ruokaa, '

olisi voinut ehdottaa, että mä jatkan tota ulkoilutusta, jos sä voisit mennä laittaa ruokaa? Mutta että murjottaa, jos ei viittitä kesken kaiken kiskoa lasta sisälle, on se päivittäinen ulkoilukin ihan oma hommansa ja hienoa, että joku arvostaa vielä sitäkin! Hyvä ap!

Vierailija
15/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa. Välipala syödään ja sitten mennään ulkoilemaan. Eikä taatusti lapsille maistu ruoka heti kohta, vaikka se mies kotiin ilmoittaisi tulevansakin. Saatikka, jos miehellä ei ole mitään menoa, jonka vuoksi ei voisi odottaa NORMAALIA ruoka-aikaa.

Mutta onneksi mieheni ei soittelekaan etukäteen jos tulee aikaisemmin. Tulee kotiin ja usein alkaa itse laittamaan ruokaa, jos on niin nälissään ettei jaksa odottaa...

Itse olen ensisijaisesti lapsia varten kotona, enkä siksi että miehellä palvelu pelaa!

Vierailija
16/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ruoka olisi vähän normaalista poikkeavaan aikaan. Ei todellakaan ollut minusta liikaa pyydetty! Minulle ei olisi tuottanut ongelmia tulla vähän aikaisemmin pihalta ruuanlaittoon (tai laittaa jotain uuniruokaa joka tulee ulkoilun aikana valmiiksi).

Minäkin kyllä vähän loukkaantuisin.

Vierailija
18/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omassa kodissani mies tekee joka ilta ruoan oma-aloitteisesti. Tosin, en saa kysellä, mitä on tulossa tai muuten puuttua kokkaukseen. Kattaa saan halutessani ja korjata jäljet. Mulle passaa tämä järjestely hyvin.

Vierailija
19/19 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kakkosen kanssa.