Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunujen tilaus Bambamista - kokemuksia?

16.12.2005 |

Tilasin helmikuun lopussa syntyvälle vauvalleni Bambamista Bugaboon Cameleonit marraskuun alussa, silloin kerrottiin, että todennäköisesti menee kolme kuukautta siihen kun vaunut saapuvat. Siis vaunujen pitäisi ehtiä saapua vähän ennen syntymää. Kiinnostaisi ihan tietää, että onko teillä Bambamin lupaamat aikataulut pitäneet? Aika kauan pitää kieltämättä odottaa - muistelen kuulleeni, että ennen piti varata aikaa n. 2 kuukautta. Olen vain viime aikoina kuullut aika paljon ristiriitaista tietoa kyseisen liikkeen palvelutasosta ja hitaudesta, joten vähän vaivaa ja olisin muiden kokemuksista kiitollinen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin minäkin yhteyttä tehtaalle ja saan sieltä suoraan tilattua vaunut. Lupasivat toimittaa ne mahdollisimman pian ja palvelu on ollut enemmän kuin ystävällistä. Tosin toimituskustannuksien kanssa vaunut tulevat maksamaan hieman enemmän kuin kaupasta (josta niitä ei kyllä koskaan saanut...) ja tässä vaiheessa olen kyllä valmis jo maksamaan hieman extraakin kunhan vaan saan äkkiä ne vaunut. Lapsi kasvaa hirmuisella vauhdilla ja tuttavien lainavaunut pitää pian palauttaa. Harmittaa, että tuli niinkin pitää uskottua myyjien puheita siitä, että vaunut tulevat varmaankin parin viikon kuluessa. Olisi pitänyt ottaa yhteyttä tehtaalle suoraan jo paljon aiemmin.

Vierailija
2/8 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen nyt onnellinen Bugaboo Cameleon -vaunujen omistaja. Tilasin siis suoraan Hollannista, mikä osoittautui loistavaksi ratkaisuksi, alle kaksi viikkoa meni kun vaunut saapuivat joulunpyhistä huolimatta. Eivätkä siis edes lisänneet minkäänlaisia lähetyskuluja.

Kiitos siis kaikille kommenteista. Harmi vaan, että Bambamissa tuntuu tosiaan joku tökkivän pahasti. Luulen, etten olisi vaunuja kyseisen putiikin kautta saanut ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en yksinkertaisesti pysty luottamaan siihen, että tulisivat ajoissa (tai koskaan). Päädyin tilaamaan suoraan eräältä hollantilaiselta firmalta (www.babytrader.co.uk), jotka lupaavat toimittaa max. neljässä viikossa. Sitä paitsi ennen uutta vuotta tilatuista vaunuista eivät peri ollenkaan lähetyskuluja, joten tulevat halvemmiksi kuin Bambamista hankkiessa. Nyt sitten odotan malttamattomasti ja sormet ristissä, että kaikki menee hyvin...

Vierailija
4/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut vaunut alkusyksystä ja niitä ei ole vieläkään kuulunut. Olen kyllä todella pettynyt toimitusaikoihin ja varsinkin liikkeen palvelutasoon tämän asian suhteen. Myyjät vastaavat hyvin yliolkaisesti joka kerta asiaa tiedustellessa ja lupaavat aina vain soittaa, kun vaunut saapuvat. Odottavan aika on muutenkin pitkä joten kyllä hiljalleen alkaa nyppiä... Näin kohtuuttomilla toimitusajoilla pitäisi kyllä asiakkaille pystyä antamaan hieman parempaa väliaikainformaatiota ja kyllä olisi liikkeen asia selvittää paremmin toimitusajat myös tehtaalta ja välittää sitä tietoa myös asiakkaille. Harmi, että täältä löytyy vain yksi liike, joka myy näitä vaunuja. Olenkin jo alkanut selvittää muita vaihtoehtoja vaunujen ostopaikoista sillä mm. Ruotsiin vaunuja toimitetaan parhaillaankin alle 4 viikossa. Minun ostokäyttäytymiseeni tämä kokemus valitettavasti sen verran vaikuttaa, etten aio kyllä enää tulevaisuudessa pahemmin asioida ko. liikkeessä.

Toivottavasti sinä saat omat vaunusi nopeammin :-)

Vierailija
5/8 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koko paikkaan!

Yritin kesällä tilata lomareissua varten Bugaboot -eivät onnistuneet toimittamaan tilausta lupauksistaan huolimatta, joten peruin koko homman.

Nyt syksyllä olisin halunnut Urban Junglet: sanoivat toimitusajaksi 12 viikkoa, jonka kuluttua otin itse vihdoin yhteyttä -kuullakseni että en tule koskaan rattaita saamaankaan kun luopuvat ko. merkin edustuksesta....

Onneksi netti on pullollaan kauppoja, sain haluamani rattaat Hollannista 6 päivässä tilauksesta ja halvemmalla :)

Vierailija
6/8 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasitko siis Urban Junglet Hollannista? Mistä kaupasta?

Vierailija
7/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugaboon pohjoismaiden toimiston edustajan kanssa keskusteltuani kehottaisin teitä BamBamista Bugaboo vaunuja tilanneet ottamaan suoraan yhteyttä Bugaboohun sillä BamBamin toimitusvaikeudet eivät suinkaan johdu tehtaasta vaan BamBamista. Bugaboolta saa ystävällistä palvelua (jopa suomeksi) toisin kuin BamBamista!

Vierailija
8/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itse lopulta pari varaosaa suoraan Bugaboolta. Ongelmitta. Bam-Bamissa selitettiin, ettei toista noista osista saa tilattua...