Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se on sitten perjantai, JOULUISET!

16.12.2005 |

Pannaanpas tänne taas aloitus, jos joku aamuvirkku vaikka sattuisi koneelle.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni tassutteli tuhisten huoneeseemme paria minsaa ennen kellon soittoa (soi kuudelta). Siinä sitten halittiin ja kääpäkin ehti nähdä isiä ennen töihin lähtöä. On aina niin pettynyt herättyään, jos isi on jo ehtinyt lähteä.

Tein eilen suuren kotiuudistuksen, kokosin uuden kirjahyllyn ja siirtelin kirjat ja olkkarin huonekalut paikoilleen. Olin kyllä ihan sippi, mutta ei vaan malttanut lopettaa kesken. Aamulla mieskin totesi, että hienohan siitä tuli, vaikka vielä illalla suhtautui todella skeptisesti koko projektiin.

Mutta sellasia täällä. Ja mahaan ei siis uutta.

Ai niin smiigus, meillä oli ihan samanlaista esikoisen kanssa, eli nukahti pinnikseen itsekseen mutta uuden sängyn myötä alkoi nukutusrumba. Aluksi saatettiin joutua istuskelemaan tuntikin, kunnes neiti nukahti, mutta nyt menee jo paremmin, max 10 min ja tyttö jää itsekseen unille.

kaaka ja Tilkku 38+3

Vierailija
2/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilaista laittamasa koulutielle,.7.30 taksi hakee jo.viimene eskari tänävuonna tänään,.ke oli joulujuhla =)tuli kyl joulumieli sielä täysin..

pienet nukkuu(vielä)yleensä 9asti.meil on lapset ollu aina " hyviä nukkuu" 12t menee kevyesti....

Neuvola oli ke,.2sormelle jo ollaan auki ja kanavaakaan ei enää(suppailut jotaki saanu onneks aikaan)ja onhan tää jo se neljäs raskaus..

EKA L.A oli ja meni (10pv) toinen aika 18päivä ,johon minäki alan " viimein" uskoa!!!!!

Klo 6 alko supistellu mukavasti ,.kassotaan miten mamman käy=)

Lahjaki " pääsi" vielä kotiin??heti laitat tekstarin jos alkaa tapahtuu,.otat mut kyytille=punnataan viereisis huoneis ,.he=)

Tansku-75,.On se vain kumma vaikka jo neljäs kerta on niiiin aina se on tää loppu raskaus yhtä " jännää" ...kyl me konkarit selvitään kaikesta=)

ONNEA KAIKILLE NYYTIN HAKENEILLLE=)¤ikävä jo omaa¤

T:ama ja ei jassa vkoja laskea enneeeeeee.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti koneella istumassa=)

Mahaan ei uutta,jonnekkin tuonne jalkoväliin vihloo, että kävely on tuskaa,mutta muuten samaa rataa. Alan jo uskoa, että ainakin minä vietän ne joulunpyhät sairaalassa tai sitten mennään reippaasti tammikuulle. Lunta oli satanut yön aikana ja nyt taas hieman valoisampaa. Mitähän sitä tänään keksisi??? Jotain pientä siivousta ja sitä ruoanlaittoa varmaan. Mutta nyt taidan mennä ottamaan vielä pienet unet ja sitten vasta päivähommiin.

mamma03 ja rv39+1

Vierailija
4/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus taas, illalla alkoi sitten päätä jomottamaan -ja mä itkua vääntämään... Soitin heti Kättärille, pyysivät ottamaan Panadolin ja odottamaan hetken: jos lääke auttaa, ei hätää mutta jos kipu ei lakkaa tai se vaan yltyy niin heti sinne. Heti sen soiton jälkeen tyttö muksahti pahasti naamalleen ja suusta alkoi valumaan verta. Mies oli just silloin saunassa ja mä menin ihan paniikkiin. Pelästyin verimäärää, sitä meinaa oikein valumalla valui. Tytön itkua kesti ehkä kaksi minuuttia ja samantien verentulokin tyrehtyi. En löytänyt edes haavakohtaa mihin sattui joten taisi olla vain pieni kolhu. Jännä miten sitä pelästyy aina jos lapselle tapahtuu jotain -vaikka sitten ihan pientäkin... Ja onneks päänsärkykin lopahti lääkkeen ansiosta =)

Tää mun elämä on nykyään oikeastaan aika jännittävää -ei pääse meikäläinen tylsistymään ei... :/

Amanda: vaikka sitä konkareita jo ollaankin niin silti jokainen raskausaika ja synnytys ovat tosiaan todella jänskiä juttuja =)

Kaaka: älähän nyt, jos se sama kätilö sattuu olemaan vuorossa kun mä menen synnyttämään, tulen mieluummin kotiin synnyttämään ;)

Ajattelin lähteä aamupäivällä vähän shoppailemaan, jos sais ajatukset pois raskaudesta vähäksi aikaa -taitaa olla vaan toiveajatus, sen verran tää maha kyllä muistuttelee olemassaolostaan. Mun isä antoi joululahjarahaa kun on tosi huono ostamaan mitään. Ajattelin ostaa pojille pleikkaripelit kun ovat vinkuneet tiettyjä pelejä ikuisuuden.

Mukavaa ja supistusrikasta perjantaita kaikille!

Tansku & vaavi rv 39+0 (jee, 3 viikon ja 2 päivän kuluttua synnytän viimeistään =))

Vierailija
5/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jo oikein koneella.. vaikka mitään asiaa ei kyllä edelleenkään ole ;) Omassa navassa ei siis tapahdu mitään. Nyt ei edes unissa supistellut. Mä en voi käsittää, kuinka olo voi olla näin tavallinen tässä vaiheessa raskautta.. Etukäteen odotin jotain ihan muuta. Toivottavasti tämä " tavallisuus" ei sitten kostaudu synnytyksen yhteydessä (meinaan, että jos kivun ja tuskan määrä olis jotenkin vakio joka raskaudessa... ;P ). Sepä jää nähtäväksi. Vaikka mistäs mä sen sittenkään tiedän, sitä aikasempaa kokemusta kun ei edelleenkään ole..

Jopa on taas jaarittelua.. oijoi, sydämen asialla alko.. pitää mennä ;)

Lizzbeth ja myyryskä 39+3

Vierailija
6/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tännekään mitään uutta. esikoinen kiukuttelee niin että on hermoissa pitelemistä...

ihanaa tommonen kaksi vuotiaan uhma. joku sanoo että jos on kunnon uhma lapsena, niin pääsee murrosiässä helpommalla. uskoako tuota...

eilen ei supistuksista tietoakaan, mutta jospas tänään jo edes jotain.......

meillä löydettiin eilen mustekynä, ja ennen kuin ehdin kaivatakaan, oli koko tyttö ihan täynnä ihomaalauksia. tooosi kivaa...

nyt mennään lumitöihin ja postin hakuun, perjantaita muillekin!

lilay rv 38+3

Vierailija
7/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liityn niiden joukkoon jotka epääilevät mevänsä reilustu Tammikuun puolelle, meinaan täällä ei tapahdu YHTÄÄN MITÄÄN! Olo on ihan normaali, välillä vihlasee alamahasta ja painontunnetta on mut se siitä sitten, ei supistuksia (niitä menkkajomotuksia mitä mulla vain ja ainoastaan on ollut) ei mitään. Kävin eilen sitten vyöhyketarapiassa, mutta ei mitään apua, ei edes mitään tuntemuksia! :(

Kylläpäs nämä päivät menee hitaasti..

Kaikille oikein HYVÄÄ viikonloppua! :)

Tellukka + Jäppinen (rv38+1)

Vierailija
8/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ensimmäistä kertaa alkaa loppuraskaus tympimään! Tiedän, että olemme menossa vasta raskausviikolla 40+2, mutta en keksi enää mitään tekemistä kotona. Olen ollutkin koko ajan niin kauhean aktiivinen, tavannut ihmisiä, leiponut, lukenut, kirjoittanut, katsonut elokuvia, ulkoillut, valmistellut joulua ja ennen kaikkea laittanut melkein kaiken valmiiksi vauvaa varten. Nyt pitääkin alkaa kehittää jotain ihan uutta puuhaa.

Kävin aamulla neuvolassa. Ensimittauksella verenpaineet olivat korkeammat kuin koskaan, alapaine minulle tosi hurjat 89! Terkkari mittasi jonkin ajan kuluttua uudelleen, jolloin paine oli 83. Painonikin oli noussut maanantaista 800 grammaa, mutta toisaalta painoni on nyt sama kuin reilu viikko sitten, koska maanantain neuvolassa paino oli laskenut. Nyt vauvan syke oli ensimmäistä kertaa alle 140:n ja muutenkin vauva oli aika vaisu :( Onneksi terkkari sai herätettyä sen, ja sykekin nousi 152:een. Terkkari kuitenkin muistutti minua seuraamaan liikkeitä nyt erikoisen tarkkaan viikonlopun aikana eli sama juttu kuin sinulla Smiigus! On myös hieman hassua, miten eri tavalla kaksi eri terkkaria tulkitsee vauvaa ja sen asentoa ja liikkeitä. Vasta maanantaina puhuttiin, miten vauva on laskeutunut. Sitten tänään terkkari tuumaili vauvan olevan vieläkin aika ylhäällä.

ONNEA muuten kaikille vauvansa saaneille. Eilen ja tänäänkin olikin tullut muutama vauvauutinen, mikä on ihanaa!

Onneksi sentään sataa hieman lunta :) Hyvää vointia kaikille!

SnowApple ja masukki rv 40+2

Vierailija
9/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas vaan kiva olla kotona eikä synnärillä..

Eilen kyllä tuli alkuillasta semmosta supparia, että mieli teki lähteä ajeleen takasin Kokkolaan mutta sitten taas loppui kuin seinään.

Mutta jospa aukoisvat lisää paikkoja, vaikka 5-6 senttiin... Ei kai ihan realistinen toive mutta jos nyt jotain ainakin lisää eteenpäin.

Oikeastaan ihan hyväkin kun menee ensi viikolle synnytys kun ukko on kovasa lentsussa ja itelläni löi illalla posken kipeeksi, varmaan on poskiontelotulehdus uusinu, tiedä pitäsikö hakea tänään kuuri, kova paine tuolla poskessa. Kiva.

Amanda: koitahan pinnistellä ja pidätellä vielä muutama päivä!! Tiistaina lähetään kimppakyydillä laitokselle, jookosta??

olisi kyllä taatusti ikimuistonen synnytysmatka ja kätilöiden ilmeet näkemisen arvoisia.....

Pitää nyt koittaa saada kaikki joulukoristeet yms paikoilleen viikonloppuna ja viimeset lahjat ostettua( ei puutu kun anopin ja ukon siskon paketit, niille kun ei keksi ikinä mitään niin jää venymään, yöpaitaa tms jos ostaa niin AINA on väärä koko tai liian kallis tai jotain muuta).

Pitää kirjottaa varmaan kauppalappukin valmiiksi niin ukko saa käydä kaupassa jouluksi. On kuulkaa hiukan mielissään....Joudun varmaan käydä paikkaamassa mutta joutaa se isoimmat käydä hakemassa. In se kyllä semmonen kaupassa käyjä, että sanon vaan. Puolet jää tuomatta vaikka lapun laittaa JOS sen yleensä saa jollain keinoin kauppaan pakotettua.

Nonniin, ruuanlaittoon taas. Kuivaa hommaa muttei auta.

Lahja ja TouhuTonttu 40+0!!! Niin se vaan tämäkin etappi saavutettiin!!

Vierailija
10/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä pinoutua pitkästä aikaa, joka päivä oon kyl pinon käyny kahlaamassa läpi.

Hirmu suuret onnittelut kaikille pakettinsa lunastaneille!!!!!!

Meitä tais ollakki useampi jolla ois eräpäivä viikon päästä =D . Mä en oo oikeestaan ajatellu koko synnytystä yhtään. Yksi ilta tuli vaan mieleen et mihkähän ton pojan lykkää sit ku lähtö tulee. Vaik onki 10-vuotias ni ei viittis jättää kotio yksin nukkuun (yö-lähtö) Kaikki ku menee aamul aikaste töihin. Ite kyl meinas et lähtee synnärille matkaan ja kysy viel et pääsiskö sit saliinki =O Taitas poika pyörtyy ja äitillä unohtua synnytykset siinä tapaukses...

Mä toivon/luulen kovasti et tää beibi syntys vasta tammikuussa, ei oo meinaa semmosii oireita oiken, et lähel ois. Kävelykään ei oo viel ankkamaista vaappumista :) (ainakaan omasta mielestä) Nivusii on kyl pikkasen enemmän jo pakottanu, varsinki öisin. Kylkee kääntää ni jalkoväli poksuu siihen malliin et jalat irtoo.

KAUHEESTA turvotuksesta kärsitään täälläkin, sormet on ku HK:n siniset ja jalat muistuttaa enämpi tukkipökkelöitä (varsinki oikea). Sormien niveliä oikeen pakottaa, ei kärsi paljoo kättä nyrkkiin puristaa, sit ne välil puutuu kuten jalatki. Inhaa... Tänään oli neuvola ja täti kehotti kokeileen ananasta jos se vähä auttas. Oon kans pelänny et iskeny joku myrkytys, vaan ku paineet on hyvät ja pissi puhasta, eikä päätäkään jomota ni ei auta ku kärsiä....

Eiköhän se viimestään neljän viikon sisään helpota...

Oonkohan mä jotenki outo? Kaikki muut toivoo et sais käärösä jouluksi jo kotiin ja mä toivon kaikki paikat ristis, et synnyttäsin tammikuussa ...?? No, tuleehan tota viel välil unohdettua et sitä OLLAAN RASKAANA, ihmeellistä...

Mut annetaanpa palstatilaa muillekin, mä lähen paneen leivariin tulet ja jos asettelis viel nuita joulutavaroita paikoilleen (monta päivää niitäki jo laittanu vaan aina jää kesken) ja paketoimaan lahjoja.

Ihanat lumiset pikkupakkaspäivän jatkot kaikille massuille!!!!

K ja beibi rv39

Vierailija
11/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli mullakin neuvolapäivä:) Taisi olla kaikilla muillakin..

Sf mitta oli mun edellisiin raskauksiin nähden paljon pienempi, mikä minusta on vähän outoa. Miten se voi olla, kun mulla on se raskausdiabeteskin ollut!?

Th veikkaili että alakautta saan synnytellä, jos tää on todellakin huomattavasti pienempi kun isoveljensä. Siitäkös pieni paniikki mulle iski, kun eka synnytys meni kaaokseksi ja en ole koskaan saanu siitä keskustella kenenkään kans. Th kyseli aikaa ensi viikolle pelkopolillekin, siinä kun samalla katsotaan taas mittoja ja tehdään synnytystapa-arvio ihan virallisesti.

Vanhemmat pojat lähti toissapäivänä mummolaan 100km päähän, siitäkös tuli idea että yritetään käynnistellä synnytystä perinteisin 3s keinoin. Eihän ne mitään aiheuttaneet, mutta eilen kun käytiin Amarillossa syömässä, mä pistelin jalapenoja innokkaasti.. Ne sitten kyllä aiheuttikin tunnin ajaksi keskeytymättömiä suppareita!!!! No, siihen ne sitten loppuivat. Mä haluisin sen vauvan joko nyt viikonloppuna tai sitten tammikuun puolelle. Ei huvittais osastolla jouluaan viettää! Eli on muitakin jotka toivoo syntymää vasta tammikuussa:)

rv 37+6... vasta tosin..

Vierailija
12/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas täälä jo kirjoiteltu ahkerasti. Ja uusia jouluvauvojakin oli taas syntynyt, Onnea!

Me nukuttiin tänä aamuna pitkään, puoli yhdeksän aikaan taisi tyttö vasta porisemaan. Se kun aloittaa tuon jatkuvan puhumisensa heti herättyään, ja jalat on heti toimintakunnossa. Kymmenen aikaan oltiin kuitenkin jo tuola ihanassa pakkassäässä. Tosin tylsää oli, ei ketään muita näkösällä. Tultiin sitten takaisin omaan pihaan tekemään lumitöitä. Pihaa ei ole paljon, mutta kun ottaa tytön kolan kyytiin ja lykkää lumet vähän kauemmas, niin kyllä siinäkin töitä oli. Nyt supisteleekin aika tiheeseen, mutta kovin kivuttomia ovat.

Söin just päivälliseksi kolme joulutorttua, ei varmaan kannattaisi kun on tuota painoa kertynyt muutenkin =) Nyt odottelen että kukahan tänään ehtii ensimmäisenä kyselemään, olenko vielä kotona. Eilen meni hermot, kun kaikki jaksaa kysellä, oikein muistuttelevat että yliajalla mennään. Itse kun yrittää asennoitua siihen, että tulee kun tulee, niin sitten muut alkaa hosumaan, pöh.

Tiistaina olis sitten ensimmäinen aika TAYSiin kontrolliin, ei yhtään innosta mennä sinne kopeloitavaksi. Toisaalta on kiva päästä kurkkaamaan masuun, vaikka mieluummin kyllä katselisin masukkia jo tuossa sylissä. Noh, jospa nämä supistukset tästä vähän voimistuisi, niin voisi lähteäkin, ainakin tarkistamaan tilanne. Selkää vihloo jo lupaavasti. (ja huomenna tuun taas tänne kirjoittamaan kiukkuisen ja katkeran valitusvirren, uskokaa pois)

Mutta nyt pitää mennä, tyttö rupesi kikkailemaan. Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

T:Emppu&" Nestori"

Vierailija
13/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran elämäni aikana heräsin supistuksiin. Ei siis edellisissä kertaakaan tullu yöllä, ainakaan niin, et olisin heränny. No, valvoinki sitten kaks tuntii ja laskin väliä, 10-15min välein ja kesti n.45s kerrallaan. Seittemään asti jaksoin laskea ja johan uni voitti. Pojat tuli herättää 9:n jälkeen ja johan oli supparitkin loppunu. Ei mitenkään kamalan kipeitä, mutta sattu kuitenki ja sekin uutta mulle. Miehellekin kerkesin sanoa,töihin kun oli lähdössä, että katsellaan,mitä tapahtuu ja laittaa kännyn isolle, et varmasti kuulee, jos pitää soittaa. Jospa tässä kuitenkin pääsis jo ennen joulua synnärille asti *toivoo*

Kivasti vaaveli onkin taas liikkunu eilisen jälkeen. Kai vielä käntyilee niin tuolla, että enemmän potkii selkää kohti. Ja mullahan on istukkaki tossa navan seutuvilla, että sekin kyllä vaimentaa liikkeitä. Jospa tuo istukka kuitenkin vielä olis voimissaan siihen asti, kunhan vauva syntyy.

Ilkeen tuntosta tuo, kun vaaveli pystyy pyörittämään päätään tuolla. Ihan kuin puukolla veistelis. Mulla on (kai) niin väljä synnytyskanava, ettei tulekaan kiinnittymään tiukasti olleenkaan. Vois periaatteessa vielä vaikka kääntyä pepulleen, mut toivottavasti ei sitä enää tee.

Nyt yrittämään taas ulos. Joka päivä kyllä päätän, et oli viimenen kerta, mut on niin kiva ilma, et pakko mennä. Luntakin pikkusen taas maassa ja pakkasen puolella just mittari. Kestää vaan show meillä, huoh, isompikin alkanu vauvaileen, ettei mitään saa päälleen ite. Tämmöstä tänne. Tsemppiä kaikille muillekin, varmaanhan joku taas pääsee nyytinhakuun viikonlopun aikana.

-smiigus tasan 39 raskausviikot tänään

Vierailija
14/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sen verran karmeesti jomotteleepi alaselkään. Yöllä oli pari todennäköistä supistusta (en oo saletti, kun ei oo aikasempaa kokemusta). Aamulla ei sitten mitään, mutta neuvolan jälkeen alkoi selkäsärky ja jomotus. Terkkari sanoi, et on kyllä ihme, jos ei tämä viikonloppuna synny! Toivottavasti se on oikeessa :) Vaikka kyllä pelottaa... Limatulppaa ei oo kyllä kuulunu eikä näkyny. Kaikki oli ok neuvolassa. Jos ei oo maanantaihin mennessä mitään tapahtunu, nii sitten terkkari varaa mulle ajan äippäpolille kontrolliin.

Alkaa pinokin hiljenee, kun mammat on varmaan synnäreillä - toivottavasti! Hurjan paljon supparisäteitä kaikille niitä toivoville!

Nyt olis täydellisen ihana talvisää vauvan syntyä. Lunta on satanu koko yön ja päivän :) Pitäisköhän huomenna lähteä tarpomaan hankeen kuusen hakureissulle, jos se vaikka edistäis vauvan tuloa!!

Ghiaggio ja beebi rv 39+4

Vierailija
15/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään juuri täällä kirjoitellut mutta välillä on tullut viihdyttyä seurassanne. Mukava tunne kun ei ole yksin ja samoja fiiliksiä kuulee toisiltakin. Viime viikolla olin jotenkin jo niin odotuksissa, että jospa vauveli keksisi tulla ajoissa ja kyttäilin koko ajan oloa... tällä viikolla on sitten iskenyt tylsistyminen ja nyt alkaa olla se mieli, että ellei kohta tuu, niin menköön yli sitten kunnolla ;) Tänään piti olla se " suuri" joulusiivopäivä (perussiivo pienillä lisukkeilla, ei mitään suurisuuntaista) mutta mies tossa justiinsa soitteli, että ei tuukkaan kovin aikasin... pitää kuulemma senkin valmistautuu maholliseen pidempään töistä poissaoloon ja tehdä isokasa deadline-töitä valmiiks tulevaa vartoomaan... että mahtaako jaksaa olla reipasreipas ja siivoilla ton esikon kanssa kaksistaan, katsotaan. Mutta hyvää mieltä ja vointia kaikille masukkaille,

terkuin jeehu + maha tasan 39 vko

Vierailija
16/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, jotenkin sitä on niin laiska kirjoittamaan. Jokapäivä luen kyllä pinot ja seuraan kuka milloinkin saa nyyttinsä, mutta niin laiska kirjoittamaan olen.

Onnea siis kaikille vaavinsa saaneille =)

Täällä kaikki muuten hyvin, paitsi verenpaineet nousseet hieman liiakseen. Huomenna taas polille käyrille. Ehdottivat jo käynnistystäkin, mutta sen saa sitten huomenna nähdä. Lupasin ottaa tavarat kuitenkin mukaan ja koiruudet viedään sitä ennen hoitoon mun vanhempien luokse. Painoarvio ultrassa eilen 3,2 kg, joten toivottavasti ei hirveästi valehtele vaan pitäisi suurinpiirtein paikkaansa. =)

Tänään vielä viimeisille ostoksille niin kaikki pitäisi olla suhteellisen valmista. Itsellä kuitenkaan ei mikään hirveä kiire ole saada nyyttiä syliin, koska kyllä se sieltä sitten aikanaan tulee. =)

Kaikille hyvää viikonloppua.

TSM ja pikkuinen mies 39+4

Vierailija
17/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa oltiin ja kaikki ok. Vauva on laskeutunut nyt sitten ja sen kyllä tuntee!! Viime yönä sain rampata vessassa ja siltikään se ei auta vaan pissaa tulee ihan lorona, olen monta kertaa jo luullut että vedet tulee mutta ei.

Käskettiin nyt levätä kovin ja kerätä voimia synnytystä ajatellen. Ja niin pitääkin tehdä nimittäin olen todella uupunut.

Joulu lähenee, mutta nyyttiä ei kuulu. Erilainen joulu tästä toden totta tulee.

Viikonlopun koetan rentoutua mahdollisimman hyvin, isi saa olla esikoisen kanssa.

t. voimaton ja synnytystä odottava beal rv 38+6

Vierailija
18/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.12.2005, paino 3545 gr ja pituus 50,5 cm. Pipo taisi olla 34 cm. Isoveli ei vauvasta juurikaan ymmärrä, kun suuttuu äidille kiukku tuntuu suuntautuvan enemmän vauvaan, käydään vähän nipistelemässä ym.

Äiti voi hyvin ja on sanoinkuvaamattoman onnellinen pienistä miehenaluistaan.

Tavataan synnyttäneiden puolella.

Mukavaa joulunodotusta kaikille.

Vierailija
19/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Boorille ja perheelle terveestä pojasta!!!! Ihanaa vauva-arkea teille!!!

*tahtoo kans nyytin jo kainaloon*

" Ihan vähän kateellinen" -Tansku & vaavi rv 39+0

Vierailija
20/20 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivän on tullu jonki verran, välillä kyllä tuntikin taukoa, ettei yhtään. Jokohan kohta pääsis lähtemään.. Ilta Kahdeksasta tullu taas n.10min välein. ei vaan ole kovin kipeitä. Kohta soitan Kättärille. Pitäkäähän peukkuja!

-smiigus vielä vähän aikaa 39rv