Mikä on sellainen ruoka(aine) mitä ette voi syödä mutta jota muut kyllä syövät
Tavalliset ruoat :maksalaatikko, kaikki veden asukit (kalatkin) ällöttävät mua. Samoin kaikki savulta maistuvat ruoat.
Kommentit (20)
Mun mies juo piimää mihin on sekoitettu kaakaota, mä en pysty edes maistamaan :P
Perunasta ja muista tärkkelyspommeista sekä kaikesta sokerista kieltäydyn myös, mutta niistä ei sentään tule fyysisiä kipuja.
Pitkään inhosin mustekalaa mutta nykyisin tykkään.
Siis ihan kamalaa ja pienenä vielä pakotettiin syömään tuota:(
Muuten syön melkein mitä vain, mutta en mitään light tuotteita. Tai no, anopin supervenyvää kiisseliä en syö, vaikka ei olekaan light.
l
oliiveista, etanoista ja simpukoista, kuivatusta mustekalasta, homejuustoista....muuta ei ihan heti tule mieleen.
kaalikeitto,kaalikääryleet,verilätyt,lipeäkala,kesäkeitto,maksalaatikko.
Inhottaa, kun ajatteleekin, miten ne pallukat poksahtelevat suussa. Mausteista rosmariini, salvia, muskotti ja kumina eivät uppoa. Etanoita olen maistanut. Eivät olleet pahoja, mutta yökötti syödä, joten niitä en enää maista.
Kaikki muut sukulaiset (sekä miehen että mun) syövät mämmiä hullun lailla, mutta mä oksentaisin jos joutusin syömään...
Yäk *puistatus*
Hankalaa kun itse pitää jättää väliin kaikki missä on esim. jauhelihaa tai kinkkua.
Light-juomat! Kaikki missä on aspartaamia tai muuta sokeria makeampaa tuntuvat pahalta kitalaessa ja tulee paha olo.
Hyi että. Ja anoppi tyrkyttää niitä, varsinkin lipeäkälaa. Uaah, nyt tuli huono olo.
" raaoista" kaloista, oliiveista, etanoista ja simpukoista, kuivatusta mustekalasta, homejuustoista....muuta ei ihan heti tule mieleen.
Siksi ei puhettakaan light juomista tai jogurteista!
Vierailija:
Light-juomat! Kaikki missä on aspartaamia tai muuta sokeria makeampaa tuntuvat pahalta kitalaessa ja tulee paha olo.
ja lisäksi tomaattikeitto - kiitos myöskin kouluruoan. Meillä oli koulussa kertakaikkiaan järkyttävän hajuista tomaatikeittoa, koko koulu löyhkäsi keittopäivinä. Keitossa lillui vielä hailakoita makkaranpalasia. YÄK! Pidän kyllä muuten tomaattiruoista, mutta tomaattimehua tai tomaattikeittoa en pysty edes maistamaan.