Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työttömän työnhakijan haettava kaikkia oman alan töitä?

Vierailija
14.12.2005 |

Tilanteeni on siis se, että ilmoittauduin työttömäksi viime viikolla. Olen soitellut kaikki päivät ympäri kaupunkia töitä ja tänään tärppäsi. Tosin työni alkaisi vasta maaliskuun alussa. Olen ollut kyseisellä työpaikalla ennenkin ja haluaisin ehdottomasti tämän työn. Työ todennäköisesti vakinaistetaan myöhemmin.

Ongelma onkin nyt nämä väliin jäävät kuukaudet. Kukaan ei varmasti palkkaa minua kahdeksi kuukaudeksi, kun tietävät, että lopetan helmikuun lopussa. Onko minun siis pakko hakea työpaikkoja, jotka alkavat aiemmin ja unohdettava tuo unelmapaikkani? Olisi aika moraalitonta myös olla kertomatta, että aion irtisanoa itseni ihan pian.

Toivottavasti joku jaksoi lukea ja tajusi mitä sopersin. Vaivaa vaan niin paljon päätä. Työkkärissä " ystävällinen" tätsy ei ehtinyt vastata kysymyksiini. Antoi vaan jonkun neuvonta-ajan tammikuulle. Silloin kuulemma selviää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärille riittää jo tieto että olet työpaikan saanut, vaikkei se heti alakkaan.

Vierailija
2/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat tuskin palkkaavat sinua, mutta sehän ei ole sinun ongelmasi. Et joudu edes karenssille tuolla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan asiaa kontroloi! Työkkärin kone lähettää automaattisesti ja hakemukset eiät mene työkkärin kautta, vaan suoraan työnantajalle. Itse aion olla lasten kanssa kotona seuraavat 15 kuukautta ihan rauhassa ansiosidonnaisella, ja¨kun se loppuu, anon opinto-oikeuteni yliopistolle takaisin ja opiskelen maisterin tutkinnon loppuun. Siihen asti olen koti-äiti brutto 1300 ¿KK.

Vierailija
4/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän kukaan asiaa kontroloi! Työkkärin kone lähettää automaattisesti ja hakemukset eiät mene työkkärin kautta, vaan suoraan työnantajalle.

Vierailija
5/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vasta viikon ollut työkkärin listoilla eivät varmaan heti ala pommittamaan sua niiden paikoilla (niihin riittää pidempään työttömänä olleita).

Vierailija
6/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaiselle rivityöttömälle. Ja missään ei ole olemassa lakia mikä vaatisi hakemaan ko. paikkoja!! Terv. työtön omasta halustaan viim. 13kk.

Vierailija
7/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa yläkulmassa työhönosoitus sitä on ainakin kysyttävä, tarkistavat se kyllä mutta jos vastaavasti tulee lappu jossa lukee työpaikkaehdotus niin sen voi samantein repiä jos ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän