Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku! olin eilen kampaajalla ja nyt on ihan " kynitty tantta" -olo.

Vierailija
14.12.2005 |

Mun mielestä kertakaikkiaan vaan pitemmät hiukset nuorentaa. Kampaaja halusi välttämättä leikata polkkapituuden, joka näyttää vapaana olleessaan nelikymppisen ylipainoisen kotirouvan kampaukselta. Lisäksi mulle leikattiin otsis. Pöh.... Vanhenin ainakin 5 vuotta.

Olenko muuten ainoa, jonka mielestä Piia-Noora Kaupille sopi hyvin se klassinen upea nutturakampaus. Nyt silläkin on sellainen kynitty äititukka...eli ulkonäkö muuttui kertaheitolla paljon arkisemmaksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehdä nuoremman näköisen lookin. Mutta kyllä ne hiukset siitä taas kasvaa :)

Vierailija
2/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidempien hiusten piiloon jäävät kasvojen lihominen ja rupsahtaminen helpommin kätköön, mutta eivät ne muutokset tapahtumatta jää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa syksymmällä ja kaiken huipuksi väri muuteettiin vaaleasta tummaksi! Halusin isompaa muutosta ja sen kyllä sainkin.

Huh huh.

Vierailija
4/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tosiaan parhaiten tietää missä kampauksessa viihtyy. itsek

kin kynitytin ekan lapsen jälkeen tukan lyhyeksi (ylsi pitkälle selkään) ja en näyttänyt tantalta vaan 10 - vuotiaalta pojalta! Karseeta. Toisen kerran menin " muotikampaamoon" , jossa vaaleat hiuksen värjättiin maantienvärisiksi(olisin osannut itsekin). Nyt onneksi tajuan, et pitkät hiukset yksinkertaisesti sopii mulle paremmin ja pitkänä ne aion pitääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan