G:Kauanko alkuhuuma teillä kestänyt?
Ihan mieletön fiilis,tuntuu että voisin pakahtua tähän onneen XD
Miten nopeasti arki tullut mukaan kuvioihin?Kertokaa!:)
Kommentit (14)
sitten tuli kahden vuoden kriisi -yhdessä silti kokoajan
nytten taas niin suuri onnen ja rakastamisen tunne
ja suurperhekin on sinä aikana hankittu
Siitä on jo niin kauan. Tää on ollu tämmöstä arkea vaan jo pitkään. Yli 8 vuotta oltu yhdessä ja kaks pientä lasta.
Meillä tosin mies oli ennen lasta tosi paljon poissa(työreissussa) niin aina kun hän tuli kotiin suhde oli kuin uusi. Lapsen saannin jälkeen ollut huomattavasti enemmän kotona. Välillä tosin vieläkin tulee aikoja, että tekisi mieli koko ajan kyhnätä toisessa ja olla vain sängyssä, sitten taas on aikoja ettei jaksaisi yhtään toisen seuraa... Mutta jonkinlaista huumaa tää suhde on koko ajan.
aina kun ne saadaan sovittua, on taas niin rakastunu olo, että! :)
Nyt 3 ja puoli vuotta yhdessä. Alussa oli varmaan joku huuma pari kuukautta.
Tai siis mä ainakin ajattelen sen " huuman" olevan sitä, kun ei haluaisi olla kauan erossa toisesta, ja on sellainen yltiömäisen hyvä olo suhteessa.. :)
Aika uskomatonta, että voikin löytää sen oikean. Edellistä suhdetta kesti 12 vuotta ja kuvittelin, ettei " sitä oikeaa" olekaan olemassa.
Vaikka ikävä kyllä, se kunnon alkuhuuma on vissiin hiipunut, välissä oli huono aika, ja nyt parempi. Ei mitään tavallista " arkielämää" vaan meillä on kivaa.
olemme olleet yhdessä. Osan siitä jo naimisissa. Kolme lasta. Mutta... eihän se tietenkään ole samanlaista kuin alussa. Alkuaikoina se oli jotain ihan uskomatonta ja sitä muistelemme vieläkin kahdestaan herkistellen. Nyt kyllä huumassa, mutta sellaisessa tasaisessa.
symbioosi kesti neljä vuotta.
Mitä minä olen tuttuja haastatellut, niin lapsi on se ensimmäinen lamauttava tekijä. Me emme niitä tehneet ensimmäisen kymmenen vuoden aikana.
Näihin aikoihin muutettiin yhteen,ehkä se arki pian astui mukaan kuvioihin kun saman katon alla oltiin.Yhdessä ollaan oltu kuusi vuotta,ei ole tullut sen jälkeen uudestaan mitään alkuhuumaa.
Vierailija:
Aika uskomatonta, että voikin löytää sen oikean. Edellistä suhdetta kesti 12 vuotta ja kuvittelin, ettei " sitä oikeaa" olekaan olemassa.
nyt kuin mitä oli alussakin :) Ja sitä paitsi ei mun mielestä kaikkien parisuhteiden ole pakko muuttua arkiseksi, se on ihan itsestä kiinni.