Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan sukupuoli ultran mukaan

Vierailija
14.12.2005 |

kävin noin 2 kuukautta sitten ultrassa ja mulle sanottiin että tyttö on tulossa.tänään kävin uudestaan ultrassa ja nyt ne sano mulle että poika tulee.nyt en tiedä mitä uskois.pitäis ruveta pesemään vauvan vaatteita jo valmiiks enkä tiedä hakisko varastosta vaaleanpunaisia vai sinisiä.onko teillä pitäny veikkaukset aina paikkaansa?kuika tarkkoja noi ultraäänilaitteet oikein on?

äidilleni sanottiin mun pikkusiskosta että tällä pojalla on isot vehkeet...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti on kerrottu tytön tulevan, ja ihanat tytöt olen saanutkin. Nyt sitten kerrottiin tulokkaan olevan poika, mielenkiinnolla odottelen lapsen syntymää..

Vierailija
2/3 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen itse sairaanhoitajaksi ja meille on koulussakin jo painotettu moneen kertaan ettei odottajalle saa kertoa mitä ultrassa näkyy, vaikka näkyisi kuinka selvästi pippeli tai ei.

Varmuus on n. 90% tai pienempi, että osuu oikeaan.

Varmuus kasvaa mitä pidemmällä raskaus on, mutta pienet tytöt ja pojat ovat alussa kovin saman näköisiä.

Vanhemmissa ei saisi herättää odotuksia lapsen sukupuolesta, jotta ei tulisi pettymyksiä.

Ihan totta, vanhemmat saattavat pettyä ja masentua, jos ei synnykään sellaista lasta, jota on odotettu.

Siispä, en luottaisi ultraan vaan siihen miltä tuntuu tai innolla odottaisin kumpaa tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajalle vaan tiedoksi, ettei sitä sukupuolta ultrassa pippelistä tai pimpulasta katsota, vaan virtsateiden rakenteesta. Pojan ja tytön sukuelimet näyttää ultralla samanlaisilta, niistä harvoin voi sukupuolta varmaksi sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä