Itkuhälyttimistä
Onko itkuhälytin tarpeellinen keksintö vai vain turha osto, jonka ensikertalainen hankkii? Malleja ja valmistajia on paljon, onko kokemuksia, mikä olisi hyvä?
Johanna
Kommentit (3)
Vauva kun nukkuu jo omassa huoneessaan, niin päiväunet kuin yöunetkin...
Ja itse kun olen todella sikeä uninen ja makuuhuoneemme on kaukana toisistaan, et en todellakaan havahtuisi ilman itkuhälytintä jos vauva herää yöllä...
Ja päivällä käyttö on taas vähäisempää mut on kyl silloin tällöin käytössä, riippuu siitä mitä itse aijon tehdä kun vauva nukkuu näin ei tarvi koko aikaa kuullostella et mahtoiko se nyt herätä...
Vauva nukkui ennen päiväunet ulkona vaunuissa joten oli silloin todella tarpeellinen, enään ei suostuta vaunuissa nukkumaan elleivät ne liiku... ;)
Meillä itkuhälyttimen merkki on Padwico 883, toimivat ainakin meidän tarpeisiin hyvin ja mitään ongelmia ei ainakaan vielä ole ilmentynyt...
-Girl- ja neiti melkein 10kk
päikkärit ulkona ja aina sen verran hälinää ettei kuulis jos herää,
meillä oli ensin philips ;in joku keskiverto malli mutta se hajosi ja
vaihdettiin merkkiä suosiolla nyt käytössä padwico babycom,mikä on
ladattava malli joten ei tarvi pattereita ostella ja siinä on värinähälytys
jos esim.imuroi ja on häläri vyössä tai taskussa niin huomaa jos vaavi herää!Mä oon tykänny.
Meillä hälytintä on käytetty paljon, esim kun vauva nukkuu pihalla ja itse ollaan sisällä tai toisin päin, illalla kun vauva nukkuu jo ja miehen kanssa mennään saunaan, kotona tai kyläpaikoissa jos on muuten meteliä eikä vauvan itkua välttämättä hyvin kuulisi yläkerrasta alakertaan (esim. sukujuhlissa on käytetty menestyksellä). jne jne....
Käytössä on Cobra-merkkiset radiopuhelimet joissa on itkuhälytintoiminto. Hyvin pelaa ja ehkä myöhemmin löydetään sille muutakin käyttöä ; )