Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säästövihjeet kehiin, meillä alkaa tammikuussa säästökuuri, kun

Vierailija
14.12.2005 |

putkiremontti tulossa ;(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luetaan Hesari työpaikalla ja aikakauslehdet kirjastossa, tai ostetaan irtonumero, jos joku tosi kiinnostava juttu.

Ruokaa valmistetaan isompiamääriä kerrallaan ja pistetään pakastimeen.

Kirppareitakin meillä kierretään ahkeraan

Eikä osteta mitään velaksi

Vierailija
2/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekä sitä joka päivä tarvitse, niin myykää pois tai vaihtakaa halvempaan. Ruoan laadusta ei kannata tinkiä, mutta kannattaa välttää valmisruokia ja puolivalmisteita, sillä itse tekemällä perusruokia todella säästää. Sitten voi tietysti karsia ns. ylimääräisistä: lehdet, harrastukset ja sisustus. Ylimääräiset tavarat myyntiin kirpputorille, tuleepa samalla siivottua kotikin. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Tee ostoslista, älä osta sen ulkopuolelta!

* Ei kauppaan nälkäsenä, ostat kasan kalliita herkkuja!

* Valot pois siitä huoneesta jossa et ole. Tai ainakin vähennä niiden määrää (ei molemmat seinä- ja kattolamppu samanaikasesti päällä)!

* Tee itse ruokaa.

* Osta juusto ja raasta se itse, pakasta osa niin saat ruokaan raasteen ja loput leivän päälle. Ja sitten kun tarttet juuston niin se on valmiiksi raastettuna eikä tule tarvetta ostaa kallista valmiiks raastettua..!

* Vähennä yks tai kaks astetta lämpötilaa!

* Nauttikaa illalla kynttilänvalosta!

* Pelatkaa seurapelejä!

* Tee puuroa aamu- ja/tai iltapalaksi!

* Vähennä autoilua, suunnittele samalle matkalle enempi ohjelmaa esim. kaupassa käyminen, kahvittelu mummolassa ja haudalle kynttilän vieminen!

* Ala nyt jo tekemään ens jouluksi lahjoja (sukkia, lapasia, patalappuja)!

* Osta alennusmyynnistä lahjat ens jouluks!

* Tee leivonnaisia joululahjaksi.

* Osta joku kukka ja koristele se säästyneillä viime vuotisilla kukkakoristeilla tai vanhaks menevillä koristeilla.. Ja vastaavasti säästä ens vuotta varten tän vuotisista kukista koristeet.. ;)

* Lahjapaperi voi olla vaikka sanomalehteä tai koristeltua paperia; tee vaikka lasten kanssa upeita piiroksia tai sormen jälkiä..

Tossa oli jotai.. Aika joulusia!

Vierailija
4/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Tee ostoslista, älä osta sen ulkopuolelta!

* Ei kauppaan nälkäsenä, ostat kasan kalliita herkkuja!

* Valot pois siitä huoneesta jossa et ole. Tai ainakin vähennä niiden määrää (ei molemmat seinä- ja kattolamppu samanaikasesti päällä)!

* Tee itse ruokaa.

* Osta juusto ja raasta se itse, pakasta osa niin saat ruokaan raasteen ja loput leivän päälle. Ja sitten kun tarttet juuston niin se on valmiiksi raastettuna eikä tule tarvetta ostaa kallista valmiiks raastettua..!

* Vähennä yks tai kaks astetta lämpötilaa!

* Nauttikaa illalla kynttilänvalosta!

* Pelatkaa seurapelejä!

* Tee puuroa aamu- ja/tai iltapalaksi!

* Vähennä autoilua, suunnittele samalle matkalle enempi ohjelmaa esim. kaupassa käyminen, kahvittelu mummolassa ja haudalle kynttilän vieminen!

* Ala nyt jo tekemään ens jouluksi lahjoja (sukkia, lapasia, patalappuja)!

* Osta alennusmyynnistä lahjat ens jouluks!

* Tee leivonnaisia joululahjaksi.

* Osta joku kukka ja koristele se säästyneillä viime vuotisilla kukkakoristeilla tai vanhaks menevillä koristeilla.. Ja vastaavasti säästä ens vuotta varten tän vuotisista kukista koristeet.. ;)

* Lahjapaperi voi olla vaikka sanomalehteä tai koristeltua paperia; tee vaikka lasten kanssa upeita piiroksia tai sormen jälkiä..

Tossa oli jotai.. Aika joulusia!