Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 27e maksava paita 5-vuotiaalle sinusta kallis?

Vierailija
14.12.2005 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä käsitystä mitä täällä Suomessa lastenvaatteet maksaa (olemme juuri muuttaneet takaisin Suomeen monen vuoden jälkeen ja ei, emme todellakaan kylve rahassa!).

Osaisko joku sanoa, mitä maksaa esim. Benettonin colitsi, tai kunnollinen paita esim. Lindexillä?

Vierailija
2/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse ihan tavallisesta paidasta, vai onko jokin gollege-takki tms? Tai neuletakki? Ne kai yleensä ovat kalliimpia.

En kyllä tiedä Benettoneista. Kun on niin kallis kauppa. Lindex on kohtuuhintainen. Varmasti jonkun rikkaan mielestä halpiskauppa.

Itselläni on käsitys että tyttöjen paidat maksaa yleensä vajaa 20e.

Yli 10e:n kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttökertoja on yksi, niin onhan tuo kallis. Jos lapsi käyttää paitaa ½ vuotta säännöllisesti, niin ei todellakaan ole kallis.

Minun kalleimpia hankintoja lapsille on olleet Tutan yöpuku n. 15 eur, joka ratkesi heti haaroista ja HM:n 8 eur trikoopaita, jossa saumalanka lähti juoksemaan myöskin ekan pesun jälkeen.

Vierailija
4/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Lindexillä ja vastaavissa. Marketeissa ovat halvempia, mutta eivät (mun mielestä) kovin kivannäköisiä. Merkkituotteet sitten maksavat enemmän, tietysti riippuen merkistä. Espritiä ja Franzaa saa alta kahteenkymppiin, paremmat merkit maksavat enemmän. Voisin maksaa 27¿ tyttöni paidasta, jos se olisi todella silmää miellyttävä ja erikoisen kaunis. Vaikka opiskelija olen, eikä rahaa ole ikinä paljon, niin ostan silti kauniita vaatteita lapsille, joskus hintaviakin. Täytyy vaan aina muistaa, että se raha on muualta pois.

Vierailija
5/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalihintainen paita

Vierailija
6/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit lasten merkkivaatteet ovat laadukkaita mutta kyllä tosi kalliita ja ostan niitä harkiten. Ihan halpoja en tykkää ostaa kun retkahtavat heti ensi pesussa muodottomiksi. Paras vaihtoehto on tietenkin vaate, jossa on laatua mutta hinta on kohtuullinen. Sellaisiakin on.

Sanoisin, että hinta ei ole kova jos vaate on hyvälaatuinen, muuten kylläkin.

Vierailija
7/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
8/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli se on niitä " parempia paitoja" , joita pidetään ihmisten ilmoilla.

myö asutaan täällä maalla, ja aina on huonot, halvat, käytännölliset vaatteet päällä, lähinnä joita saa marketeista ja kirppikseltä, mutta kun lähdetään täältä korvesta pois niin ollaan kyllä tosi kauniisti ja tarkasti puettuja. lapseni paidasta olen valmis maksamaan vaikka 50eur jos se vaan on tyylikäs ja hyvännäköinen, ja koska lapsesta kysymys niin pitää olla miellyttävä päällä ja helppo pestä.

mutta tavallisesta kotipaidasta tuo on liikaa.

Vierailija
9/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tietysti jos on hieno,niin sittenhän asia on eri=)

Itse yllätyin suuresti,kun olin ostamassa pojalleni vaatteita lindexillä,ihan kerho käyttöön,niin yksi paita,jonka hinnan arvioin 12-15 euroa,niin olikin 7 euroa.Se kerrankin kiva yllätys.

Vierailija
10/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sulla olisi sille vielä toinen käyttäjä , hinta ikään kuin laskee.

Vierailija
11/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlavaatteet tai muuten paremmat käyttövaatteet sitten hankitaan ja harkitaan tapauskohtaisesti. Eli voisin maksaa hupparista 27e, enkä pitäisi sitä vielä kalliina.

Vierailija
12/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulujuhlaan. Siis semmoinen asiallinen, hieman juhlavampi kauluspaita jota voi pitää " ihmisen ilmoilla" . Uskoisin sopivan päälle ainakin vuoden verran.

Sen olen huomannut ettei köyhän todellakaan kannata ostaa halpaa, sen verran monet raivarit olen saanut nukkaantuvista, muotonsa menettävistä markettivaatteista.

Vierailija
13/13 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistejä vaatteita, joista sitten sopii valita mieleisensä putiikki täynnä. Ja ihan nättejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme