" tulen tekemään joskus jotain suurta" -tunne. Onko tuttu?
Minulla on jo pitkään ollut tunne, että tulen tekemään elämässäni jotain suurta - en tiedä mitä, mutta se on tällainen epämääräinen olo.
Onko tämä tunne normaali meidän homo sapiens-lajin keskuudessa?
Enpä ole kovin suurta tähän mennessä elämässä tehnyt, mutta nuoriahan tässä vielä ollaan.
Kommentit (9)
täytyisi varmaan koittaa ottaa yhteyttä omaan henkioppaaseen... tai mennä psykologille... tai tehdä molemmat! ;p
-n22-
Mulla vielä vähän vaivaa, mutta eiköhän se vuosien myötä parannu.
Siis nimenomaan epämääräistä " teen joskus jotain suurta ja tulen tunnetuksi" tunnetta.
Sille kuulemma ihmiset tarttuu käteen ja sanoo että " joskus mä esinnyn sun ohjelmassa" ja kun se kysyy että " ai jaa, mitä sitten teet? Millä saralla aiot tulla kuuluisaksi?" niin tyyppi vastaa että " ei mitään erityistä..."
Eli varmaan ihan normaalia!
Lisäksi mulla on ollut kauan sellainen tunne, lapsesta kanssa, että tiedän jotain erityistä, mutten saa siitä kiinni.
Kuvittelin kai itsestäni suuria, olin varma et musta tulee vielä joku suuri taiteilija tai äiti amman tapainen guru...enpä päässyt lähellekkään
mulla myös.
tosin puuhastelen vapaaehtoistyössä ja olen jotain pientäsuurta saanut aikaiseksikin. hyvä mieli on, mutta en kuvittele enää syöpälääkettä keksiväni.
mulla myös.
tosin puuhastelen vapaaehtoistyössä ja olen jotain pientäsuurta saanut aikaiseksikin. hyvä mieli on, mutta en kuvittele enää syöpälääkettä keksiväni.
Tunnen vahvasti, että tämä köyhyys ei kestä ainiaan.
Tunnen myös, että jos vain suoraan pääsisin ilman opiskeluja töihin esim. asianajajaksi minusta tuli HUIPPU! :D:D:D:D (ikävä kyllä pitäs varmaan ensin käydä lukio ja sit päästä oikikseen :()