Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brion Kombien käyttäjät! Kuomun kiristysohjeita =)

13.12.2005 |

Pinoilimme jokin aika sitten aiheena Kombit ja niiden pikku epäkäytännöllisyydet. Muutamat ihmettelivät - minä mukaanlukien - kuomun löysyyttä. Kuomut tuntuivat olevan monella sellaisia, etteivät pysyneet ylhäällä vaikka kiristikin kuomunkiristimestä ja vielä ruuveista kuomun kiinnityskohdassa.

Kävimme tänään Vauvatalo Johannassa rengasasioita hoitamassa ja myyjä huomasi rattaidemme löysän kuomun jo ennen kuin ehdin itse siitä mainita. Myyjä juoksi hakemaan kuusikulma-avaimet, joilla olimme itsekin kuomua kiristelleet.

Ensimmäinen vaihe, minkä myyjä teki, oli että hän nosti kuomun yläasentoon (siihen kohtaan kun haluaa kuomun jäävän) ja kiristi vielä kuomunkiristimet. Sitten hän kiristi nuo kuomun kiinnityskohdassa olevat ruuvit. Ja vot, kuomu oli liikkumatonta sorttia! Nyt vain puolet kuomusta laskeutuu kuomunkiristimet löysättyä, aivan niinkuin pitääkin. Itse olimme kiristäneet nuo ruuvit kuomun ollessa ala-asennossa, kun eihän missään ohjeissa mainita siitä mitään.

Myyjä oli erittäin ystävällinen. Hän päätteli, että kuomun on täytynyt jäädä kaupassa kiristämättä kunnolla, sillä oikein asennettuna ja kiristettynä se ei todellakaan valahta alas.

Eli nyt meillä on sitten tukeva kuomu!! =) Toivottavasti tästä oli apua niille, jotka pähkäilivät tämän saman asian kanssa.

Hauskaa joulun odotusta!

Nalle ja poika 9,5kk

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen täällä yksi " Kombeilija" samalla ongelmalla - kokeilen het aamusta kiristellä tätä vimmatusti kaatuvaa kuomua,

Kiitos siis sinulle ja iloista joulua!

Sma

Vierailija
2/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella paljon ottanut päähän alati löpsähtelevä kuomu! Täytyypä miehelle sanoa kun tulee töistä.. osaisin toi itsekin, mutta en tiedä missä nuo työkalut on. Thanks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla