Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas Pregnylistä?

13.12.2005 |

Minkä kokoisella neulalle te muut olette pistäneet Pregnylin mahaa ihon alle? Minä pistin viimeeksi tosi isolla neulalla sen reiden lihakseen, ja nyt olis tarkoitus laittaa piikki mahaan ja ihon alle, mutta apteekista eivät oikein osanneet sanoa neulan kokoa. Niinpä minulla on nyt kaksi neulaa kokoja 23G ja 24G. Kummalla siis pistän?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen edelliset Pregnylini laittanut näin: eli coctail tehty neulalla 20g ja vatsaan pistetty neulalla 25g.

Vierailija
2/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pistosneulat on olleet G27 eli aika pieniä. Sinuna pistäisin ohuemmalla neulalla. Sekoitusneulat on olleet huomattavasti isompia G18-20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hekemassa apteekista pienemmän neulan, ja nyt on Pregnyl siis " onnistuneesti" pistetty vatsaan. Ostin tuon ihan pienimmän neulan eli 27G. Jännitti kyllä vähintään yhtä paljon kuin viimeeksi. Onko teillä muilla sitten ollut jotain seurantaa esim. verikoe loppukierrosta että irtosiko munasolu tosiaan. Minulle ei määrätty mitään, vai onko niin että se aina irtoaa tuolla irroituspiikillä?? Viitsittekö vielä vastata tuohon kysymykseen! Vai voisinko seurata asiaa ovulaatiotestillä?

Vierailija
4/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sut on ultrattu ennen pregnylin määräämistä, jotta nähtiin että milloin pistetään ja että onko johtofollikkeleita.

Pregnylillä irtoaa!

Siten vaan sen mukaan petipuuhia mitkä päivät lääkäri on sanonut ja ei muuta kuin peukut pystyyn ja odottelua testipäivään.

Näin ainakin meillä.....vaikka tulosta ei olekaan tullut. Vielä....

Vierailija
5/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mikä tahansa keltarauhashormonilääkitys estää s-prog-kokeen ottamisen, mutta jos ovulaatiossa on ollut aiemmin ongelmia, minä otattaisin joka kerta s-prog-kokeen. Näin mulle tehtiin ja havaittiin, ettei pregnyl 5000 iui todellakaan irrottanut minulta munasoluja. Toisella kertaa havaittiin, että progesteron(eli keltarauhashormoni)tasoni eivät ole riittävän korkeat ilman tukilääkitystä.

Lääkärit uskovat usein vakaasti, että kyllä irtoaa yhdellä annoksella, mutta en siis ole ainoa täällä palstaileva, jolta se munis ei sit kuitenkaan ole irronnut ja hoito on mennyt sen takia mönkään - joillakin jopa useamman kerran.

Toisaalta - jos sulla alkaa menkat normaalisti tai tulet raskaaksi, saahan siitäkin tietää, että munasolut irtoaa. Jos taas ei menkkoja kuulu, mitä todennäköisemmin pregnyl ole tehonnut.

Ovistestillä ei kannattane kokeilla, sillä pregnyl-piikki aiheuttaa lh-tason nousun ja testi näyttää positiivista. Kokeiltu on. ;)

Toivottavasti kuitenkin sulla toi pregnyl toimii ja hoito tuottaa tulosta!

Vierailija
6/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tosiaan pyytää vielä tuon s-prog kokeen, niin onpahan sit ainakin varmaa tietoa et irtosiko munasolu vai ei. Ovulaatiotestit jääköön kaappiin odottamaan. Toivotaan tosiaan et tää hoito tehoaa ja plussasäteitä teille kaikille!!!!