Pettämisestä...
kun tiedän että ystäväni mies pettää niin onko parempi olla hiljaa ja tuntea suurta tuskaa ystäväni puolesta vaiko kertoa ystävälle?????? ystäväni on täysin tietämätön pettämisestä, enkä usko että osaa edes kuvitella...lapsiakin on...
Kommentit (7)
kerrot...
minä haluaisin kuulla.. olisin pettynyt ystävääni jos ei kertoisi ja kuulisin myöhemmin et hän on tiennyt.
En tiedä olisinko halunnut tietää ystävän kautta. En osaa neuvoa siis mitään, sen tiedän, että ihmisiä on erilaisia ja jotkut ampuu viestintuojan, jotkut sen, joka ei kerro vaikka tietää. Taitaisi olla liian läpinäkyvää keskustella asiasta yleisellä tasolla ko. naisen kanssa että mitenköhän ihmiset yleensä tuommoisessa tilanteessa toivoisivat toimivan.
jotka kertoivat miehen pettämisestä tietäneensä vasta sitten kun asuttiin jo erillään. pettämisen lisäksi oli tosi paska fiilis ajatella että minä tiesin sitten viimesenä.
kerro!
Minuakin petetty, onneksi ystäväni kertoi asiasta minulle!!
Arvostan ystävyyttä nyt enemmän, kun tiedän, että voin luottaa ystävään 100%
Ja huom: jos mies ehtii kertoa ystävällesi asiasta ensin, hän luultavasti kertoo sinun tietäneen asiasta.. Paha, paha juttu.
Mielestäni kerrot hälle jos et pelkää välien menemistä tämän miehen kanssa. Joutunut miettimään samantyylisiä sillä ainut hyvä naispuolinen ystäväni on tietoinen eräästä" kriisisekoilustani" ja hän on minun ja mieheni lapsen kummi,eli on ihan hyvää pataa myös miehen kanssa. Tiedän kyllä että voin luottaa hänen lojaaliuuteensa,ja toki minäkin tiedän hänen hairahduksistaan. Luottamus menisi kyllä ystävään jos hän salaisi minulta mieheni pettämiset....että näin.
en vain haluaisi särkeä ystäväni sydäntä. t.ap